וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובזהירות עם ליברמן: מיכאל האוזר-טוב ישמש ככתב הפוליטי של גל"צ

וואלה ברנז'ה

1.3.2018 / 13:55

מפקד התחנה, שמעון אלקבץ, הודיע על מינויו של האוזר-טוב - שמסיים בימים אלה את שירותו הצבאי - לתפקיד הכתב הפליטי של גלי צה"ל במקומו של עידו בנבג'י, שעוזב את התחנה לטובת לימודים

מיכאל האוזר טוב. יחצ גל"צ,
מיכאל האוזר-טוב/יחצ גל"צ

מיכאל האוזר-טוב ימונה לכתב הפוליטי החדש של גלי צה"ל, כך הודיע הבוקר (חמישי) מפקד התחנה שמעון אלקבץ. האוזר-טוב מסיים בימים אלו את שירותו הצבאי בגלי צה"ל. הוא יחליף בתפקיד את עידו בנבג'י שעוזב את התחנה הצבאית לטובת לימודים.

האוזר-טוב התגייס בשנת 2015 והשתלב במחלקת האקטואליה של התחנה, שם שימש במשך שלוש שנים ככתב לענייני חינוך וככתב בכנסת. בין חשיפותיו הבולטות: תחקיר נסיעת המקורבים של השר קרא לאתיופיה, והשתתפותו של השופט נעם סולברג באירוע "50 שנה להתיישבות", בניגוד להוראת נשיאת העליון חיות.

בנבג'י שירת בתחנה ושימש ככתב השטחים לפני שסיקר את התחום הפוליטי. בין סיפוריו הבולטים: ההקפאה השקטה בשטחים, שהבטיח ראש הממשלה למזכיר המדינה האמריקני לשעבר ג'ון קרי, והתבטאות השרה שקד על כדורגלן העבר ופרשן הספורט, אלי אוחנה.

אלקבץ מסר: "מיכאל האוזר טוב, שימש ככתב החינוך וכתבנו בכנסת בשלוש שנות שירותו הצבאי, שמסתיימות בימים הקרובים ועשה זאת באופן הטוב ביותר. אני בטוח שיוביל את סיקור התחום הפוליטי להישגים רבים כפי שעשה בתחומי סיקורו האחרים. אני רוצה להודות לעידו בנבג'י, שמילא בהצלחה את תפקיד הכתב הפוליטי ושורה של תפקידים מרכזיים בתחנה כחייל וכאזרח ולאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully