וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט פוזננסקי: בבהמ"ש השלום נלחמים ב"הדלפות לתקשורת"

4.3.2018 / 13:16

בין הצעדים שננקטו בימים האחרונים: הצבת מחסומי ברזל בכניסה לאולמות משפט, מאבטחים שמונעים כניסה לדיונים בטרם נכנס שופט, והחלטה לקיים דיונים בלי עצורים כדי למנוע צילומים

הפנייה פוזננסקי מסרונים. עיבוד תמונה
השופטת רונית פוזזנסקי והמסרונים/עיבוד תמונה

אפקט פוזננסקי: בבית המשפט בתל אביב החליטו בימים האחרונים להכביד את ההתנהלות של כלי התקשורת במרחבי בית המשפט. בין הצעדים שננקטו - הצבת מחסומי ברזל בכניסה לאולמות משפט, מאבטחים שמונעים כניסה לדיונים בטרם נכנס שופט, והחלטה לקיים דיונים בלי עצורים כדי למנוע צילומים.

מאז התפוצצה פרשת המסרונים בין השופטת לתובע של הרשות לניירות ערך הוחלט בבית המשפט בתל אביב לשנות כמה סדרי עבודה ובכלל סגירת האולמות והלשכות ונציה של הקליניות מלווה את השוטרים והסנגורים ללשכות.

אבל השינויים המשמעותיים הם כאמור ניסיונות להקשות על כלי התקשורת לבצע סיקור של דיוני מעצרים, כך לפחות בתיק 4000. מחסומים מברזל הוצבו ליד אולם השופט עלאא מסארווה ומאבטחים מנעו כניסת עיתונאים עד רגע תחילת הדיון. בפעם השנייה נמנעו מחילות את החשודים לאולם כדי למנוע צילום החשודים.

מדוברות מערכת בתי המשפט נמסר כי היערכות משמר בתי המשפט לדיונים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה לא השתנתה. בדיונים המסוקרים על ידי כלי התקשורת מאז ומתמיד ישנה היערכות אחרת של המשמר (בהתאם לצרכים), הכוללת הקמת שטח סטרילי בכניסה לאולמות הדיונים וארגון סדרי הכניסה לאולם לטובת ייעול הדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully