וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו את ההבדלים: "שירים עד כאן" של החדשות מול "סיפור, שיר" של חדשות עשר

וואלה ברנז'ה

5.3.2018 / 12:50

הפרויקט של חדשות 2 לרגל יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל מזכיר באופן תמוה פרויקט חגיגי לא פחות שנערך לכבוד יום העצמאות ה-66 ושודר אצל המתחרים - חדשות עשר. הנה הרפרנס

יח"צ - חד פעמי

יום העצמאות של מדינת ישראל תמיד טומן בחובו עשרות פרוייטים "מיוחדים" לכבוד החג של כלי התקשורת השונים, והשנה - לרגל חגיגות ה-70 למדינה - מדובר בחגיגה כפולה, הדורשת גם עבודה כפולה, או לפחות כך זה נראה: הפרויקט של חדשות 2, שעלה אמש (ראשון) במהדורה המרכזית, מזכיר פרוייקט חגיגי לא פחות שנערך לכבוד יום העצמאות ה-66 ושודר אצל המתחרים - חדשות עשר.

בחדשות 2 העלו אתמול פרוייקט בשם "שירים עד כאן", אותו הם מגדירים כ"פרוייט מיוחד של חברת החדשות לקראת יומולדת 70 למדינה". בפרויקט ישתתפו היוצרים הגדולים של המוזיקה הישראלית וישתפו את הסיפורים שמעולם לא סופרו על 7 שירים אהובים. היוצר הראשון שהשתתף בפרויקט הוא הזמר שלמה ארצי. הערב במהדורה המרכזית ישודר הפרק השני בפרויקט - הפעם על "תפילה" שנכתב לעופרה חזה ז"ל.

ואולם לפני מספר שנים, חדשות עשר שידרו פרויקט דומה להפליא בשם ''סיפור, שיר''. מדובר היה בכתבת מגזין ששודרה כחלק מפרויקט העצמאות של חדשות עשר לרגל חגיגות ה-66 למדינה. הכתבה בדקה מה הסיפור המסתתר מאחורי כמה מהשירים שהפכו לקלאסיקות של הזמר העברי. בין היתר השתתפו בו עמוס אטינגר, אורי אסף, נורית הירש, אלון אולארצ'ק ונורית גלרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully