וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד מפיקים שעשועון נוסף במאות אלפי שקלים

6.3.2018 / 15:09

לוואלה ברנז'ה נודע כי בכאן מעוניינים לשכפל את ההצלחה היחסית של "המרדף" ויפיקו שעשועון חדש, הפעם עם ירון ברובינסקי בתפקיד המנחה. גורם המעורה בפרטים: "ברובינסקי ירוויח שכר גבוה בהרבה מבערוץ עשר"

לעוף על המיליון, ירון ברובינסקי. ענבל מרמרי,
ג'וב נוסף בכאן/ענבל מרמרי

בתאגיד השידור מאוד מרוצים מההצלחה של השעשועון "המרדף", ולא מסתפקים רק בהפקת עונות חדשות לתכנית אלא מפיקים שעשועון נוסף. לוואלה ברנז'ה נודע כי בכאן מעוניינים לשכפל את הצלחת "המרדף" ולהפיק שעשועון חדש, הפעם עם ירון ברובינסקי בתפקיד המנחה. מדובר בפורמט בריטי בשם Rebound שהחל כבר להצטלם.

על פי גורם המעורה בפרטים, בשעשועון החדש יושקע סכום גבוה בהפקה - הנאמד במאות אלפי שקלים, וברובינסקי - שכבר מגיש תכנית אירוח בימי שישי ב"כאן 11" - צפוי לקבל שכר גבוה בהרבה ממה שהוא מרוויח בערוץ עשר עבור הנחיית "לעוף על המיליון".

ב"המרדף" - בהגשת עידו רוזנבלום - משתתף "הצ'ייסר", איתי הרמן, הנחשב לגאון ידע ומתמודד בכל פרק מול 4 מתחרים שונים. ב"ריבאונד" יתמודדו 6 מתחרים אחד מול השני. ככל הנראה השעשועון החדש יעלה במונדיאל לאוויר, כאשר בתאגיד מתכוונים לבצע שינויים רבים בלוח, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

הפריים טיים של התאגיד סובל מנתוני רייטינג נמוכים לרוב, מלבד מקרים יוצאי דופן או "המרדף" שמצליח לעקוף אפילו את ערוץ עשר לעתים. ואולם, למרות שהשידור הציבורי נחשב לפלטפורמה המתאימה ביותר עבור תכניות דוקו - שמקבלות רייטינג אפסי לרוב - בתאגיד לא רוצים להסתפק רק בסוגה עילית עם רייטינג אפסי ומעוניינים לשכפל את "ביצת הזהב" שלהם. זאת כאשר במקביל, הביקורת הגדולה המוטחת בפני הערוצים המסחריים מאז הפיצול היא שהם משדרים רק ריאליטי ושעשועונים.

בינואר פורסם כי בכירי "כאן" מתכננים לבצע מספר שינויים בלוח השידורים בתקופת המשחקים, כאשר המטרה היא לנצל את הרייטינג הגבוה שהמונדיאל יניב לערוץ, הסובל לרוב מרייטינג נמוך, בתקווה שהלוח החדש ישאיר את הצופים החדשים בערוץ גם בתום המונדיאל. כך למשל, בתאגיד מתכוונים לפרסם בזמן המשחקים המון פרומואים לתכניות החדשות והוותיקות.

טרם התקבלה תגובה מהתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully