וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת מאיימים לתבוע את ידיעות בשל תחקיר על מעורבות נתניהו בערוץ

8.3.2018 / 11:09

פרסום ראשון: הניסיונות לכאורה של ראש הממשלה להשפיע על תכני רשת13 באמצעות חפץ ומקורבים אחרים מוכחשים על ידי הבעלים אודי אנג'ל ולוואלה ברנז'ה נודע כי ברשת מאיימים כעת בתביעת דיבה נגד שכניק, רביב גולן והעורך רון ירון

הארכת מעצר לניר חפץ  22 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
במוקד הסכסוך. ניר חפץ/ראובן קסטרו
עוד טוענים ברשת כי ההשתתפות של שרה נתניהו כפסיכולוגית מומחית בסרט ששודר ברשת כלל לא קשור לפגישות של בעלי המניות עם נציגי שלטון

בהמשך לחשיפת "ידיעות אחרונות" השבוע על דרישת ניר חפץ להוריד את מצב האומה מערוץ 10 שלוותה בטלפון נזעם שלו למנכ"ל יוסי ורשבסקי, תתפרסם מחר (שישי) ב"שבעה לילות" כתבה על הניסיונות של ראש הממשלה לשים ידו בזכיינית רשת באמצעות מקורביו. הנסיונות מוכחשים על ידי רשת והבעלים אודי אנג'ל. לוואלה ברנז'ה נודע כי ברשת מאיימים כעת בתביעת דיבה נגד הכתב רז שכניק, עורך המוסף רביב גולן ועורך ידיעות רון ירון.

בערוץ טוענים כי המעבר של "מצב האומה" מידיהם לערוץ עשר התקבל בהפתעה גמורה ברשת, שניהלה עימו מו"מ על חידוש החוזה לעונה נוספת. עוד טוענים ברשת כי ההשתתפות של שרה נתניהו כפסיכולוגית מומחית בסרט ששודר ברשת כלל לא קשור לפגישות של בעלי המניות עם נציגי שלטון, כאשר הניסיון לקשור פגישה שכזו שנערכה מספר ימים בלבד לפני הצילומים מעיד על חוסר הבנה מקצועית בסיסית בהפקת סרטים.

אודי אנגל. מכבי חיפה
אודי אנג'ל/מכבי חיפה

בכתבה מתייחסים גם לסרטו של נתי דינר על אביה של רעיית רה"מ כדוגמא למעורבות מעין זו בתיווכו של חפץ, אך ברשת טוענים כי הוא הוצע להם בדיוק כמו סרטים נוספים אחרים המוצעים לרשת על בסיס מחויבות שוטפת להשקעה בקולנוע. לא היה לנציגי רשת קשר בנושא הזה עם גורמים המקורבים לרה"מ, אלא אך ורק עם המפיק. בנוסף, ברשת מציינים כי הסרט לא הוצג לרשת ולא שודר על ידה ממילא. בנוגע להעסקתו של עו"ד איתן צפריר כיועץ לרשת, בחברה אומרים כי היא נעשתה לאחר תקופת צינון.

טרם התקבלו תגובות רשת וידיעות אחרונות לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully