וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שירים ושערים" בדרך חזרה לקול ישראל?

8.3.2018 / 15:02

לוואלה ברנז'ה נודע כי במנהלת ליגת העל ביקשו לאחרונה לקיים פגישה עם ראשי התאגיד כדי לדון עמם בנושא החזרת המשחקים - שבעבר שודרו ברשות השידור ומקיץ 2016 משודרים בתחנות הרדיו האזוריות

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
הפועל באר שבע/ברני ארדוב

במנהלת הליגה רוצים להחזיר את משחקי ליגת העל לקול ישראל. לוואלה ברנז'ה נודע כי במנהלת ביקשו לאחרונה לקיים פגישה עם ראשי התאגיד כדי לדון עמם בנושא החזרת המשחקים - שבעבר שודרו ברשות השידור ומקיץ 2016 משודרים בתחנות הרדיו האזוריות. ואולם, בינתיים בתאגיד טרם קבעו מועד להיפגש עם ראשי המנהלת כדי לדון בנושא, מכיוון שהם לא בטוחים שיש היתכנות כלכלית לבצע את המהלך.

כזכור, רשת ב' של קול ישראל שידרה את שירים ושערים כמעט ברציפות משנת 1970 ועד ל-2016. לאחר עשרות שנים בהן שודרו משחקי ליגת העל בקול ישראל, השידורים עברו לתחנות הרדיו האזוריות: רדיו חיפה, רדיו דרום, גלי ישראל, חם אש, רדיו ירושלים ורדיו תל אביב.

זכויות השידור נרכשו ממנהלת הליגה לכדורגל תמורת סכום גבוה בסך 400 אלף שקל - מה שעלול להסביר מדוע בתאגיד לא מעוניינים לרכוש בחזרה את הזכויות, כשברקע מנסים ב"כאן" לקצץ בתקציב על מנת לא לחרוג ממנו. על פי הערכות, בעונות האחרונות בהן המשחקים שודרו ברשות השידור היא שילמה עבור זכויות השידור כ-80 אלף שקל - לא כולל הוצאות הפקה (שעומדות על כמה מאות אלפי שקלים בעונה), או תשלום לפרשנים ולמגישים.

במנהלת מסרו בתגובה כי "לא מתקיימים מגעים עם התאגיד. המכרז על שידורי הרדיו מסתיים העונה וכל גוף תקשורת שמעוניין בכך יוכל להתמודד במכרז על העונה הבאה". עוד נמסר כי הם מדברים עם כל גוף תקשורת בפריסה ארצית, כל הזמן.

מהתאגיד נמסר בתגובה: "הנושא לא על הפרק, ומכאן שאין ולא היו מגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully