וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגון העיתונאים פנו למשטרה בעקבות מודעת האבל שנשלחה לטלי חרותי-סובר

8.3.2018 / 15:08

בעקבות האיומים מהימים האחרונים על כתבת TheMarker, בארגון העיתונאים שלחו מכתב הבהרה למשטרת ישראל שבו הם דורשים לטפל בדחיפות בתלונה של הכתבת בנושא, ולייחס לה משקל רב

טלי חרותי-סובר. The Marker, צילום מסך
טלי חירותי-סובר/צילום מסך, The Marker
יש לציין כי גם לפני כשנתיים קיבלה חרותי-סובר איומים והתלוננה עליהם, אך החקירה בזמנו לא הובילה לתוצאות

בעקבות האיומים מהימים האחרונים על כתבת TheMarker, טלי חרותי-סובר, בארגון העיתונאים שלחו מכתב הבהרה למשטרת ישראל שבו הם דורשים לטפל בדחיפות בתלונה של הכתבת בנושא, ולייחס לה משקל רב.

השבוע פרסמה חרותי-סובר כתבה ובה עדכנה על האיומים שקיבלה, כאשר בין היתר נשלחו לה אינספור הודעות לטלפון לאחר שמספרה הופץ, ובנוסף נשלחה לה מודעת אבל עם שמה, כאילו נפטרה, ובין המתאבלים שמותיהם של ילדיה. לאחר מכן היא התלוננה במשטרה על האיומים. יש לציין כי גם לפני כשנתיים קיבלה חרותי-סובר איומים והתלוננה עליהם, אך החקירה בזמנו לא הובילה לתוצאות.

במכתב שנשלח על ידי משה רונן, רכז תחום חופש העיתונות בארגון, נכתב: "העיתונות ממלאת תפקיד חשוב בכל חברה דמוקרטית. בלי עיתונות אין דמוקרטיה. אבל עיתונאים יתקשו לעשות את עבודתם אם הם מאוימים. איום על עיתונאי פוגע לא רק בו, אלא גם ביסודות החברה הדמוקרטית. אשר על כן, אני מבקש ממך לתת קדימות לחקירת תלונתה של העיתונאית חרותי-סובר, ולעשות כל מאמץ לפיענוח הפרשה ולתפיסת העבריין או העבריינים".

הבוקר התראיינה הכתבת לתכנית "חדשות הבוקר" של קשת, ואמרה בין היתר: "החלטתי לפרסם וכמה שיותר בגדול כדי שאנשים יבינו שמאיימים פה על עיתונאים כל הזמן. נכון, מודעת אבל זה שיא, אבל כששר במדינת ישראל ממציא לי רומן זה לא פחות אלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully