וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם וואלה! NEWS חטף זרנוק אל מצלמת השידור החי

וואלה ברנז'ה

8.3.2018 / 20:26

הצלם, שלומי גבאי, נפל על הרצפה ונגרם נזק לציוד שלו ולבגדיו, כאשר הוא ליווה את המפגינים - והמשטרה ירתה עליהם זרנוק של "בואש" - מי עובש - על מנת לפזר את ההפגנה

צילום: שלומי גבאי

צלם וואלה! NEWS שלומי גבאי נפצע הערב בהפגנת החרדים. גבאי נפל על הרצפה ונחבל, ונגרם נזק לציוד שלו ולבגדיו. האירוע התרחש כאשר הוא ליווה את המפגינים, עמד ביניהם לבין המשטרה, שירתה עליהם זרנוק של "בואש".

מדובר במים עם עובש (המוחזקים כמו מי ביוב במשך הרבה זמן, וסופגים ריח חריף שלא יורד) שהמשטרה יורה על המפגינים מתוך כשיטה לפיזור הפגנות. בשלב מסויים במהלך ההפגנה חלק מהחרדים ברחו ימינה מהזרנוק, לכיוון גבאי, כאשר במקביל המשטרה כיוונה את הזרנוק שפגע בו באופן ישיר והפיל אותו לרצפה.

הפגנת חרדים לראשונה מאז מות מנהיג הפלג הירושלמי הרבך שלמה אוירבך, 8 במרץ 2018. AP
הפגנת חרדים לראשונה מאז מות מנהיג הפלג הירושלמי הרבך שלמה אוירבך, 8 במרץ 2018/AP

מאות מחברי הפלג הירושלמי הפגינו הערב ברחוב ירמיהו בכניסה לירושלים, בעקבות מעצרו של עריק שלשום. המפגינים ירדו לכביש וחסמו את הכניסה והיציאה מעיר בגשר המיתרים - המשטרה הפנתה את התנועה לכביש 9 במנהרת הארזים. לאחר פיזור ההפגנה נפתחו כל החסימות בעיר, מעט אחרי השעה 19:30 בערב.

כמה מהמשתתפים בהפגנה הצמידו לבגדיהם טלאי צהוב. במהלך ההפגנה פרצו עימותים בין שוטרי יס"מ לנוכחים במקום ופרשים ניסו לפזר את המפגינים. באחד המקרים תקפו כמה מפגינים נהג מונית שביקש לעבור בכביש ונחסם. הנהג חטף מכות מהמפגינים, אליו הצטרפו כמה עוברי אורח בניסיון להגן עליו. המחאה, בתמיכת הוועדה להצלת עולם התורה היא הראשונה מאז מותו של מנהיג הפלג הרב שמואל אוירבך לפני כשבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הפגנת חרדים לראשונה מאז מות מנהיג הפלג הירושלמי הרבך שלמה אוירבך, 8 במרץ 2018. שלומי גבאי
הפגנת חרדים לראשונה מאז מות מנהיג הפלג הירושלמי הרבך שלמה אוירבך, 8 במרץ 2018/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully