וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת עליית המהדורה: בועז גולן ישמש עורך החדשות הראשי בערוץ 20

11.3.2018 / 12:58

מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, הודיע היום על שורת מינויים חדשים בהנהלה לקראת עליית מהדורת החדשות: יוני שגיא ינהל את המחלקה המסחרית לצד מחלקת הדיגיטל, והיועמ"שית של הערוץ, עו"ד מירי נאור-אליאס, תשמש כסמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש

ערוץ 20. ברני ארדוב
ומי יגיש את המהדורה? ערוץ 20/ברני ארדוב

מינויים חדשים בהנהלת ערוץ 20 לקראת עליית מהדורת החדשות: בשבוע שעבר עבר הערוץ לפיקוח הרשות השנייה וקיבל - לאחר סאגה ארוכה - אישור לשדר חדשות. מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, הודיע היום (ראשון) על מינוי עורך חדשות ראשי לערוץ 20, מנהל חדש למחלקה המסחרית והדיגיטלית וסמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש.

בועז גולן ישמש עורך החדשות הראשי של ערוץ 20. גולן הקים את אתר "חדשות 0404" ומשמש כעורך הראשי שלו. בעבר הקים וערך מספר כלי תקשורת, בהם השבועון לציבור הדתי "על"ה" ו"עיתון הספורט". בשנת 2000 הצטרף למחלקת החדשות של רדיו חיפה שם שימש כתב חדשות וספורט ובהמשך הגיש תוכנית בתחנת הרדיו "גלי ישראל". בערוץ 20 מבהירים כי נתנאל בן שושן ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל התוכניות של הערוץ.

יוני שגיא ינהל את המחלקה המסחרית לצד מחלקת הדיגיטל בערוץ 20. שגיא שימש מנהל שיווק ומכירות בחברת "סלקום" כעשור ולאחר מכן כמנהל מסחרי באתר "חדשות 0404". הוא יחליף בתפקיד את מוני ברוש, ששימש כסמנכ"ל מחלקת הדיגיטל ב-4 השנים האחרונות, שבחר לסיים את תפקידו.

בנוסף לכך, היועצת המשפטית של הערוץ, עו"ד מירי נאור-אליאס, תשמש כסמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש. טרם הצטרפה לערוץ 20, שימשה עו"ד נאור-אליאס מנהלת הרגולציה בקשת בין 1998-2012 ולאחר מכן כשנה בפרקליטות מחוז תל אביב פלילי.

פרנץ מסר: "לאורך תקופה לא פשוטה גילינו בכל יום מחדש את מקור כוחו של ערוץ 20 באנשים המדהימים שעובדים בו. אני גאה להרחיב את משפחת ערוץ 20 ומאחל הצלחה רבה למצטרפים, כמו גם למוני ברוש שיוצא לדרך חדשה. האתגר הבא של הערוץ הוא ללא ספק הקמת מערך החדשות. הצופים בארץ משוועים לקולות חדשים בתקשורת הישראלית ולאור התמיכה מחממת הלב שקיבלנו מהצופים בבית - מחובתנו להעניק להם את הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully