וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת הופכת לבעלת השליטה בחברת ההחזקות הבריטית Greenbird

וואלה ברנז'ה

12.3.2018 / 12:03

קשת השלימה רכישת מניות הרוב בקבוצת המדיה Greenbird, בהן מניית חברת הבת המסחרית של הBBC - BBCWW; תפיץ את התוכן של חברות ההפקה העצמאיות של Greenbird ותוסיף מגוון תכניות לתמהיל הפרוגרמינג שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשת ממשיכה לבסס את מעמדה כשחקנית בשוק הבינלאומי, עם רכישת מניות הרוב בקבוצת המדיה Greenbird, בהן מניית חברת הבת המסחרית של הBBC - BBCWW.

מקשת נמסר הבוקר (שני) כי "רכישת מניית הרוב של Greenbird היא אבן דרך משמעותית נוספת של הזרוע הבינלאומית של קשת -Ki קשת אינטרנשיונל בפעילותה הענפה בשוק הבינלאומי בכלל, ובשוק הבריטי בפרט".

קבוצת Greenbird היא חברת החזקות בריטית שמתמקדת בחברות מדיה, נוסדה ב-2012 על ידי מנהל חברת ההפקה Shine TV לשעבר - ג'יימי מונרו ומנכ"ל הכספים של חברת המדיה Argonon לשעבר - סטיוארט מולין.

החברה מושקעת בחברות הפקה עצמאיות כמו Tuesday's Child, Crackit Productions, Gobstopper TV, Kalel Productions, Rumpus Media, Hello Halo, Pi Productions, Top Hat ו-Flicker Productions.

Ki תפיץ את התוכן של חברות ההפקה העצמאיות של Greenbird ותוסיף מגוון רחב של תכניות לתמהיל הפרוגרמינג שלה.

קשת אינטרנשיונל היא אחת מ-5 ספקיות התוכן הבינלאומיות הזרות הגדולות לשוק האמריקאי, ובין 10 חברות ההפצה המובילות בעולם.

ל-Ki חברות בת בבריטניה, ארה"ב, אסיה, מקסיקו וגרמניה, לצד אחזקתה ב-Keshet Digital Studios, Keshet films ו-Keshet International Gaming.

בשנה החולפת עשרות פורמטים של הקבוצה שודרו ברחבי העולם; מארה"ב, קנדה, מקסיקו, דרך אנגליה, הודו וסין. בין ההישגים הגדולים של KI השנה: עונה השנייה לגרסה הבריטית ל"פלפלים צהובים" ב-BBC1, מכירת הסדרה "להיות איתה" לאמזון העולמית; מכירת "כפולים" להולו לסטרימינג בארה"ב; פיתוח והפקת סדרות עבורCBS, NBC, ABC ו-HBO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully