וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראיון הראשון של אולמרט אחרי הכלא - לגיל ריבה בקשת

12.3.2018 / 14:02

לוואלה ברנז'ה נודע כי ריאיון ראשון ובלעדי של אהוד אולמרט ישודר בקשת 12. המראיין: לא אחר מכתב הרכילות לשעבר גיל ריבה - שבכלל עובד עם ערוץ עשר; ריבה: "אולמרט בחר בי כיוון שהוא סומך עלי כעיתונאי הגון"

גיל ריבה אהוד אולמרט. עיבוד תמונה
פגישה לא מקרית. אולמרט וריבה (צילום: יח"צ)/עיבוד תמונה

8 חודשים אחרי ששוחרר מהכלא, אהוד אולמרט מדבר: לוואלה ברנז'ה נודע כי ביום שבת הקרובה ישודר בערוץ קשת 12 ריאיון עם רה"מ לשעבר, לאחר שריצה עונש מאסר של 16 חודשים בגין עבירות מרמה ושוחד. זהו הריאיון הראשון לכלי תקשורת מאז שוחרר מהכלא.

במסגרת הריאיון חזר אולמרט לכותלי כלא מעשיהו, וכן לשערי משכן רה"מ ושכונת הולילנד והתייחס לפרשות בהן הורשע, לחקירות רה"מ נתניהו, לתקופת שהייתו בכלא ולהשפעות על חייו הפרטיים. אולמרט העניק את הריאיון לגיל ריבה, המיודד איתו במשך שנים ארוכות, והוא הופק על ידי קודה תקשורת.

ריבה, אתה מכולם?

"את אהוד הכרתי באופן אישי לפני ארבע שנים. מאז פיתחנו מערכת יחסים קרובה, שנמשכה והתהדקה גם במהלך שהייתו בכלא. הייתי רוצה להאמין שהוא בחר בי כיוון שהוא סומך עלי כעיתונאי הגון ויודע שלא אעשה לו הנחות".

ואולי הבחירה דווקא בך ולא בכתב חדשות הייתה בדיוק כדי שכן תעשה לו הנחות?

"מהרגע הראשון שהתחלנו לדבר על אופציה לריאיון, היה ברור שלא אעשה הנחות ושכל השאלות הכי קשות ישאלו".

נוכח הקו החשאי שהתברר שהיה קיים בין רה"מ נתניהו לידיעות אחרונות, האם יש התייחסות בריאיון גם לקשר החם והמחבק שהיה בעבר לאולמרט עם צמרת העיתון?

"אנחנו בשלבי עריכת הסרט. בריאיון נשאל על כל הפרשות. יש הרבה מאוד חומרים מעניינים, כך שלא יודע להגיד עדיין אם הנושא הספציפי הזה יכלל בסרט".

רגע, אתה לא בכלל בערוץ עשר?

"לשמחתי אני לא מחויב לגוף שידור אחד ואני יכול לעבוד עם כל גופי השידור במקביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully