וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד בקשת מסוכסכים עם התאגיד - ברשת מחזרים אחרי "כאן" לשידור הקדם הבא

13.3.2018 / 13:03

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי לחזית המתפתחת סביב שידור הקדם הבא בין קשת לתאגיד הצטרפה לאחרונה שחקנית חדשה - רשת - שמנסה לפתות את בכירי "כאן" להעביר את הקדם לערוץ 13 תמורת חוזה המוערך במיליוני שקלים

נטע ברזילי הכוכב הבא. אבי כהן
נטע ברזילי/אבי כהן

לא ברור באיזה נשק יילחמו במלחמת העולם השלישית, אבל במלחמת העולם על האירוויזיון יילחמו בנצנצים ובפלייבק: לוואלה ברנז'ה נודע כי לחזית המתפתחת סביב שידור הקדם הבא בין קשת לתאגיד הצטרפה לאחרונה שחקנית חדשה - רשת - שמנסה לפתות את בכירי "כאן" להעביר את הקדם לערוץ 13 תמורת חוזה המוערך במיליוני שקלים.

לאחר שבתאגיד דרשו מקשת להסיר את הפרסומים לאודישנים ל"הכוכב הבא לאירוויזיון" 2019, מתברר כי המתחרה רשת מנסה לפתות את "כאן" להפיק את הקדם הבא בערוץ שלה. ברשת הציעו למנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, להפיק את התחרות במסגרת העונה הבאה של ה"אקס פקטור". לא ברור אגב כיצד הדבר אפשרי מבחינת הפורמט של הריאליטי.

לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה כי התאגיד פנה לקשת בדרישה להסיר את הפרסומים שלה המזמינים לאודישנים של "הכוכב הבא לאירוויזיון" 2019. על פי התאגיד, "בפרסומים אלו יצרו בקשת מצג שווא לפיו התוכנית תבחר גם בשנה הבאה את הנציג לאירוויזיון, זאת בשעה שאין כל סיכום בין הגופים על המשך שיתוף הפעולה", זאת כפי שפורסם לראשונה בוואלה תרבות.

אבי ניר, אבי צבי, אלדד קובלנץ. עיבוד תמונה
אבי צבי, אבי ניר ואלדד קובלנץ/עיבוד תמונה

"קובלנץ רוצה להחזיר את הקדם לתאגיד"

ובינתיים, בתאגיד בוחנים בכלל אפשרות כי הפקת בחירת המועמד לאירוויזיון 2019 תחזור לשירות הציבורי, בדומה לשידורי ה"קדם אירוויזיון" בימי רשות השידור. גורם המעורה בפרטים אמר היום (שלישי) לוואלה ברנז'ה כי "קובלנץ רוצה להחזיר את הקדם לתאגיד".

בחודש שעבר, במשדר הגמר של "הכוכב הבא לאירוויזיון", הוכרז על קיומו של "הכוכב הבא לאירוויזיון 2019". לאחר הגמר, מאור תורג'מן מלהק התוכנית מטעם טדי הפקות הכריז בעמוד הפייסבוק שלו כי "הליהוק לעונה החדשה של 'הכוכב הבא לאירוויזיון' יוצא לדרך (...) מוזמנים להעביר המלצות בפרטי". גם באתר מאקו הופיעה הזמנה לאודישנים ובה נכתב: "אם אתם יודעים ואוהבים לשיר אנא השאירו את הפרטים שלכם במערכת, נזמין אתכם לאודישן ואולי את או אתה תזכו להיות הכוכב הבא של המדינה ותייצגו את ישראל באירוויזיון 2019".

טרם התקבלה תגובה מהתאגיד. ברשת לא הגיבו לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully