וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו לכנס INTV בירושלים. מצאנו את ה"פאודה" הבאה?

13.3.2018 / 16:21

כנס INTV ה-5 של קשת שהתקיים אתמול והיום בירושלים משך אליו כרגיל את בכירי התעשייה העולמית. אז גם אנחנו דילגנו לשם, כדי לבדוק לאן נושבת הרוח ואיזה פורמטים מתבשלים בפיתוח. צפו

צלמים זמניים מורשים
נשיא CBS News: "הפלטפורמות לא עושות עבודה טובה מספיק בסינון האמת מהבדוי, וזו בעיה רצינית בתעשייה הזו. חלק מהאנשים רוצים פייק ניוז, וזה מעניין"

כנס INTV ה-5 של קשת שהתקיים אתמול והיום (שלישי) בירושלים משך אליו כרגיל את בכירי התעשייה העולמית, בהם יו"ר ומנכ"ל קבוצת FOX - גרי ניומן; נשיא ומנכ"ל SHOWTIME - דיוויד נווינס; נשיא CBS News - דיוויד רודס; נשיא הפרוגרמינג של HBO - קייסי בלוייס ומנהלי הדרמה של HBO - פרנצ'סקה אורסי ודיוויד לוין; מנכ"ל eOne - דארן טרופ; נשיא TBS ו-TNT ומנהל התוכן הראשי של קבוצת Turner Entertainment - קווין ריילי; מפיקי הסדרה עטורת השבחים "The Crown" - סוזן מאקי ואנדי האריס; יו"ר חטיבת הטלוויזיה בסוכנות הטאלנטים הגדולה בהוליווד WME - ריק רוזן ועוד.

בראיון מיוחד שערכה היום מגישת חדשות 2, יונית לוי, עם רודס נשאל נשיא חברת החדשות האמריקאית על הקמפיין שמנהל הנשיא טראמפ נגד העיתונות - ורודס השיב: "אני לא רוצה להיות נאיבי, אבל אני חושב שחלק מזה התנפח לממדים מוגזמים. התגובות, לא הסיקור. אחד מכתבי הבית הלבן אמר שהאתגר כאן הוא להבדיל בין מה שמעניין למה שחשוב. חלק מהסיפורים האלה זו הסחת דעת. ומה שעוד חשוב - זה לא חדש". עוד אמר רודס כי "עוסקים יותר מדי בלקונן על כמה שאף פעם המצב לא היה כזה, ושצריך לשנות את הסטנדרט - וזו טעות. אנחנו צריכים להקרין שאנחנו ברי סמכא, ושאפשר להקשיב לנו ויש תקנים לעמוד בהם. היו כבר מצבים חמורים מזה".

רודס התייחס גם למושג "פייק ניוז" ואמר: "המדיה החברתית יצרה פלטפורמה שמעצימה פייק ניוז באופן שווה וזהה לדיווח אמיתי ומהימן של חדשות אמיתיות. הפלטפורמות לא עושות עבודה טובה מספיק בסינון האמת מהבדוי, וזו בעיה רצינית בתעשייה הזו. חלק מהאנשים רוצים פייק ניוז, וזה מעניין. הרבה ממה שקורה די מפחיד, ואנשים מעדיפים שזה לא יהיה נכון, אז אם מציגים מצג פחות טראומתי, אנשים יבקשו אותו".

יונית לוי. עודד קרני,
"היו כבר מצבים חמורים מזה". לוי ורודס/עודד קרני

"המטרה היא להגיע למקום בו הקהל יהיה, והוא בסטרימינג"

לשאלת הרלוונטיות בעידן החדשות באינטרנט, רודס סבור כי "העתיד של CBS יהיה בשילוב של CBSN עם חדשות מסורתיות והמטרה היא לנסות להגיע למקום בו הקהל יהיה, שהוא בסטרימינג, ולא לנסות לפצות על זמן שאבד בכבלים. החלטנו לא לשחק בזירה הזו אי שם בשנות התשעים, ולא נפצה על כך כעת".

בהמשך, התייחס רודס לפיטורי המגיש צ'ארלי רוז - עקב התנהגות בלתי הולמת - ואמר כי "לא הכנו עבור המגישות נורה וגייל שהחליפו את רוז באותו בוקר הודעות לתקשורת או תגובות, לא ביקשנו מהן להקריא דבר. פשוט השארנו מקום בליינאפ לזמן עבורן להתייחס לכך בהתאם להרגשתן האישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully