וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה אחרי הפיצול: המיזוג בין רשת לערוץ עשר נראה קרוב מתמיד

14.3.2018 / 12:17

המגעים בין זכיינית ערוץ 2 לשעבר לבעלת השליטה בערוץ עשר חודשו לאחרונה, לאחר הפסקה של מספר חודשים. על פי הדיווח, בשיחות שמקיימים שני הצדדים לאחרונה חלה התקדמות

אבי צבי, יוסי ורשבסקי. יניא יחיאל, יח"צ, עיבוד תמונה
אבי צבי, יוסי ורשבסקי/עיבוד תמונה, יניא יחיאל, יח"צ

זה היה זריז: פחות מחצי שנה לפיצול ערוץ 2 ונראה כי המיזוג בין רשת לערוץ עשר קרוב מתמיד. "כלכליסט" מפרסם היום (רביעי) כי המגעים בין זכיינית ערוץ 2 לשעבר לבעלת השליטה בערוץ עשר חודשו לאחרונה, לאחר הפסקה של מספר חודשים. על פי הדיווח, בשיחות שמקיימים שני הצדדים לאחרונה חלה התקדמות.

המגעים למיזוג בין רשת וקבוצת RGE, בעלת השליטה בערוץ 10, חודשו לאחרונה לאחר שהופסקו לפני כשלושה חודשים. לכלכליסט נודע כי בשיחות בין הצדדים חלה התקדמות. את השיחות מובילים שמואל גורטלר יו"ר ערוץ 10 ויוסי רוזן יו"ר רשת.

עוד לפני הפיצול ניהלו שני הגופים מגעים בנוגע לאיחוד אפשרי, אך אלה לא הבשילו לכדי מהלך מכיוון שהמחלוקת העיקרית סביב שאלת השליטה לא נפתרה. ואולם, ככל הנראה הפעם ייתכן שנמצא פתרון אפשרי לסוגיה. לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי בעל השליטה בערוץ עשר המיליארדר לן בלווטניק ביקר במשרדי הערוץ והעביר מסרים באשר לעתידו, בהם רמז עבה לשחקנים בשוק: "אני פה כדי להישאר".

בשנה האחרונה פורסם מספר פעמים על התקדמות במגעים בין רשת לערוץ 10. במאי האחרון פורסם כי רשת ו-RGE פנו לרשות להגבלים עסקיים, במטרה לבחון שוב אופצייה של מיזוג לקראת הפיצול. ברשות אישרו שאכן נעשתה בקשה מטעם הזכייניות, אך שטרם הוגשה בקשה בנושא.

בכנס שנערך לפני כשנתיים אמר מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, כי זה טבעי שקשת ורשת יתאחדו ביניהן, והוא אינו "רואה שום אפשרות למיזוג בין ערוץ 10 לקשת או רשת. אין לנו שום דבר שיכול לתרום להם". מנכ"ל רשת אבי צבי אמר בזמנו כי "פיצול ערוץ 2 תהיה בכיה לדורות, לבעלי המניות ולצופים. צריכים לעשות הכל כדי שיהיה איחוד בין קשת ל'רשת'. יש לנו ערוץ נהדר וחברת חדשות מעולה". אבי ניר, מנכ"ל קשת, אמר בכנס כי "אין היתכנות לשלושה ערוצים מסחריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully