וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש ליום העצמאות - ובלפ"מ טרם החליטו מי ישדר את המשדר החגיגי

14.3.2018 / 13:02

לאחרונה פנו בלפ"מ לערוצים השונים וביקשו מהם להגיש הצעות ל"חבילת השידורים של חגיגות ה-70". ערוץ עשר וקשת כבר הגישו בקשה רשמית ללפ"מ בנושא - וטרם עודכנו בתשובה

יום העצמאות ה- 69 למדינת ישראל 2 במאי 2017. רויטרס
יום העצמאות/רויטרס

למרות שיום העצמאות ה-70 למדינת ישראל ייערך בעוד כחודש, עדיין לא ברור מי ישדר את המשדר החגיגי שיימשך על פני 4 ימים. לאחרונה פנו בלפ"מ לערוצים השונים וביקשו מהם להגיש הצעות ל"חבילת השידורים של חגיגות ה-70", ואולם על פי גורם המעורה בפרטים מועד המכרז נדחה פעמיים.

החבילה כוללת מספר אירועים חגיגיים, וביניהם: משדר של כשעה וחצי של "הפסקול של המדינה" שייערך באמפי באר שבע, במוצאי שבת ה-21 באפריל; שידור מצעד האור בתל אביב שייערך כ-3 שעות בערב יום חמישי ה-19 באפריל; הורה 70 - שיתקיים ביום שישי ה-20 באפריל בשעות הצהריים ויכלול את אירוע "ההכרזה".

בלפ"מ אמנם התחייבו לסגור את הנושא עד לסוף השבוע שעבר, בהתאם להצעות שיקבלו מהערוצים, אך בינתיים מתברר כי ערוץ עשר וקשת הגישו הצעה - וטרם עודכנו בתשובה. הגורם טוען כי הדד ליין של יום חמישי שעבר אינו רלוונטי מכיוון שבלפ"מ לא הצליחו לתת לגופים את הפרטים המלאים על אופי המשדר.

ממנהלת חגיגות ה-70 נמסר בתגובה: "לשכת הפרסום הממשלתית עומדת בקשר עם כלל הגופים המשדרים בישראל על מנת לוודא שאירועי ה-70 למדינת ישראל יקבלו חשיפה תקשורתית רחבה. בימים הקרובים יעברו לגופים המשדרים רשימות האמנים המופיעים והליינאפים של האירועים המגוונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully