וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מוכן להיות יותר עלה תאנה"

18.3.2018 / 11:00

בראיון לקלמן-ליברמן ברשת ב' הגיב היום אראל סג"ל לראשונה על החלטתו לעזוב את גל"צ: "יש 3 סיבות לעזיבה - היחס האישי והמקצועי לתכנית, הלחצים שהופעלו שלא לעסוק בענייני הצבא מכמה וכמה גורמים - והקונספט הכללי של התחנה, שלא צריכה להתקיים"

יח"צ - חד פעמי

מדוע באמת עזב אראל סג"ל את גל"צ? בראיון לאסף ליברמן וקלמן ליבסקינד בכאן רשת ב' הגיב היום (ראשון) לראשונה העיתונאי על החלטתו לעזוב את גלי צה"ל לרדיו 103. האזינו לראיון המלא.

"יש שלוש סיבות לעזיבה - היחס האישי והמקצועי לתכנית, הלחצים שהופעלו שלא לעסוק בעניינים של הצבא מכמה וכמה גורמים והקונספט הכללי - אני מבין שהאנומליה הזאת לא צריכה להתקיים", אמר סג"ל. את ההגעה שלו לגל"צ למרות האנומליה, הסביר סג"ל בכך ש"קבלת הפנים אליי לא הייתה מהמפוארות בהיסטוריה, אמרתי שאני מוכן לספוג כדי להעביר את התכנים שלי, אבל בשלב מסוים הייתה לי תחושה שלא הדהדו את החומרים שלי". כדוגמאות לכך הביא את הריאיון שערך עם כרמי גילון והעיסוק שלו בחיים רמון.

בהמשך נשאל סג"ל מה היו הדברים שהובילו לפיצוץ ואיך הוא מסביר את אי קליטתו בה. "בקושי היו אומרים לי שלום...הייתי מעין ברווזון מכוער", השיב. עוד הוסיף סג"ל כי "התקשורת הישראלית משרתת בעיקר את עצמה". אני חושב שבערוץ 2, עשר ושאר התקשורת הרוח של גל"צ חזקה מאד, והעובדה שהתחנה הצבאית מייצרת את הרוח הזו היא בעייתית".

באשר ללחצים, מנהלת מחלקת החדשות בתחנה הצבאית אילאיל שחר התראיינה בסוף השבוע לעיתון "מקור ראשון" ושם הכחישה לחצים על סג"ל או את דחיקתו מחוץ לתחנה. לדבריה, סג"ל לא עזב את גלי צה"ל בגלל אידיאולוגיה או רדיפה פוליטית אלא פשוט כי קיבל הצעה כלכלית טובה יותר - בעוד הם רצו שימשיך לשדר בתחנה.

גילוי נאות: הכותב שימש כמגיש בתכניתו של סג"ל בגל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully