וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן זהבי יוצא לחופשה בלתי מוגבלת מ-103FM; "עייף וזקוק לפסק זמן"

21.3.2018 / 9:00

לאחר שהפסיד בתביעה מקדמית שהגיש נגד שטייף, שפרסמה טענות להטרדות מיניות מצידו של זהבי כלפי מספר נשים, הודיע השדרן הוותיק על הפסקה מהגשת תכניתו בתחנת הרדיו. לטענתו, "בניגוד לרצונם של בעלי ומנהלי הרדיו החלטתי לצאת לחופשה החל מסוף החודש"

זהבי חושף: תלונה על תקיפה מינית הוגשה נגד מנכ"ל של חברת ענק. מערכת וואלה! NEWS
זהבי חושף: תלונה על תקיפה מינית הוגשה נגד מנכ"ל של חברת ענק/מערכת וואלה! NEWS

כשברקע התביעה שהגיש נגד הדס שטייף, נתן זהבי מודיע על הפסקה מעבודתו ב-103FM. זהבי פרסם אמש (שלישי) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו הצהיר כי הוא לוקח חופשה ללא הגבלת זמן. לאחרונה הפסיד זהבי לשטייף בתביעה מקדמית.

לטענתו, "בניגוד לרצונם של בעלי ומנהלי הרדיו החלטתי לצאת לחופשה החל מסוף החודש. החופשה אינה מוגבלת בזמן. אחרי 21 שנות שידור התוכנית אני עייף וזקוק לפסק זמן. דבר נוסף - קשה יהיה לי לשדר בתחנה בה משדרים כמה מהשופרות של ראש הממשלה, 'אנשי דף המסרים של רחוב בלפור'. אחרי שאתאורר ואעשה חושבים, אחליט ואודיע על המשך דרכי".

לסיכום כתב: "למען הסר ספק זו החלטה שלי, ושלי בלבד ואם ארצה להמשיך לשדר ארבעה ימים בשבוע אוכל לעשות זאת אלא אם כן מנכ"ל הרדיו ישנה את דעתו. תודה. להתראות".

לאחרונה הושעה זהבי מ-103FM לאחר שכינה את השדרנית לאה לב "זונה" בשידור. התקרית התרחשה בתכנית של לב ושי גולדשטיין בתכנית "מועדון ארוחת הבוקר", שניסו להעלות את זהבי לשיחה בהפתעה. השדרן בתגובה ניתק להם את הטלפון ומאוחר יותר בתכניתו אף העניק להם מספר כינויים מעליבים, וביניהם אמר את המילה "זונה" ללב. מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, החליט להשעות את השדרן לשבוע מהתכנית "זהבי עצבני", זאת לאחר שערך עימו בירור.

לפני מספר חודשים חזר זהבי לשדר ב-103FM לאחר ששהה בחופשה מתוכננת כשבועיים. בפרק הזמן הזה פורסמו עדויות של מספר נשים הטוענות כי הטריד אותן מינית. זהבי עצמו התייחס לפרשה והצהיר כי בכוונתו להגיש תביעה נגד שטייף שחשפה אותה - ואכן הגיש תביעה נגד כתבת הפלילים של גל"צ. שטייף מצידה הודיעה כי תגיש תביעת דיבה נגד זהבי, 103fm ואתר מעריב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully