וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים מאיים לתבוע את חדשות 2; "פרסום מטעה ושקרי מיסודו"

22.3.2018 / 11:15

בארגון זועמים על הכתבה שבה נטען כי היו"ר רן ארז עיוות לכאורה את התקנון על מנת לא להפסיד בבחירות. במכתב התראה שנשלח למנכ"ל אבי וייס והכתבת יעל אודם, דורשים בארגון להסיר מהאתר את הפרסום ה"מטעה"

חדשות 2. יח"צ,
חדשות 2/יח"צ

בארגון המורים מאיימים בתביעת דיבה נגד חדשות 2, זאת בעקבות הכתבה שפורסמה אמש (רביעי), ובה נטען כי היו"ר רן ארז עיוות לכאורה את התקנון על מנת לא להפסיד בבחירות להנהלת הארגון. במכתב התראה לפני הליכים משפטיים שנשלח למנכ"ל חדשות 2 אבי וייס, כתבת החינוך יעל אודם ויניב הלפגוט - המשמש כעורך במהדורה המרכזית, ומוגדר במכתב כ"עורך אתר מאקו" - טוענים בארגון כי הכתבה שפורסמה מהווה "הוצאת דיבה חמורה" ודורשים להסיר מהאתר את ה"פרסום השקרי והמטעה".

במכתב שנשלח על ידי הארגון מיד לאחר שידור המהדורה המרכזית של חברת החדשות נכתב: "בפרסומכם מהיום מפורסם כאילו 'רן ארז שינה את הכללים וניצח' - מצג שווא כאילו רן ארז שינה את תקנון ארגון המורים באופן שאיפשר לו להיבחר כיו"ר הנהלת ארגון המורים. עוד טרם לכן פורסם, כי רן ארז הפסיד בבחירות באופן שגוי לחלוטין". בארגון אומרים כי מדובר ב"פרסום מטעה ושקרי מיסודו, שכן רן ארז לא שינה תקנון או כלל כלשהו אלא ועידת ארגון המורים, המונה מעל מאתיים צירי ועידה התכנסה היום והחליטה ברוב קולות צירי הועידה על מספר שינויים בתקנון, ביניהם שינוי הרוב המיוחס הנדרש לבחירת יו"ר הנהלה מכהן מעבר לשתי קדנציות מ-66% ל-60%".

פוש חדשות 2. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
פוש חדשות 2/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

עוד מסבירים בארגון כי "החלטה זו התקבלה לאור הגדלת הגידול במספר חברי המועצה הבוחרים את הנהלת ארגון המורים ועל מנת לשמור על אותו יחס של מספר מצביעים מינימאלי נדרש. הווה אומר - רן ארז לא פעל לשינוי התקנון, לא פעל לשינוי הכללים והפרסום שפורסם על ידכם משולל כל יסוד ונועד לפגוע ולהזיק באופן מכוון לארגון המורים ולהנהלת הארגון".

לסיכום נכתב, "חמור לא פחות מכך - בטרם הפרסום הפוגעני לא פעלתם לקבל את תגובת הארגון ו/או לוודא את נכונות המידע, בניגוד מוחלט לחובתכם. אשר על כן, ככל שהפרסום לא יוסר וככל שלא תחזרו בכם מהפרסום השקרי, יפעל ארגון המורים בכל האמצעים העומדים לרשותו". יש לציין כי בהודעה שהעביר הארגון על תוצאות הבחירות הם מסרו את הנוסח הבא: "בבחירות שהתקיימו הערב להנהלת ארגון המורים, זכה היו"ר רן ארז ברוב קולות חברי המועצה ונבחר לכהונה נוספת כיו"ר ארגון המורים".

בחדשות 2 מסרו: "איננו מגיבים לאיומי תביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully