וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעולם שלחדשות 2 יהיה מסך אחד התחרות תהיה הרבה הרבה יותר צמודה"

22.3.2018 / 17:30

כתב חדשות עשר אביעד גליקמן נמצא בתקופה הסוערת ביותר שיכולה להיות לכתב משפט. בשיחה עם וואלה ברנז'ה הוא מסתכן בתחזית על גורלו של נתניהו, מודה שהחשיפות של גיא פלג יכולות לבאס, ומסביר מה עמד מאחורי הציוצים שהמשטרה מיהרה להכחיש. ראיון

אביעד גליקמן. עדי אורני,
"טוב לי מאוד בחדשות עשר". גליקמן/עדי אורני

את אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות עשר, אני פוגש בתקופה סוערת, אולי הסוערת ביותר שעברה על כתבי התחום הלא שקט הזה גם ככה, מעולם. העידן: חקירות נתניהו כמובן, בהן כל יום ולפעמים כמה פעמים בו, כותרות רודפות כותרות וציוצים מתורגמים בזריזות לזמן מסך - כמעט בלתי מוגבל. לא מעט מהכותרות הללו, שלו ושל עמיתיו, מתבררות לבסוף כמוקדמות או לא ממש מדויקות, וגם על זה לגליקמן - בראיון ראשון לתקשורת - יש מה לומר. אבל לפני כן, לרשימת ההישגים.

גליקמן (40), נשוי ואב לשניים, גדל בירושלים למשפחה דתית. בצבא שירת בגבעתי, שם גם הסיר את הכיפה מעל ראשו. את עולם המשפט גילה בכלל דרך בוטקה השמירה בבית המשפט, שם עבד כמאבטח במחוזי בבירה במקביל ללימודיו באוניברסיטה עברית. מאוחר יותר, כשסיים את לימודיו, כבר נכנס לעיתונות, ראשית בידיעות ירושלים ככתב פלילים ומשפט ומשם לעיתון החדש דאז של ידיעות אחרונות "כלכליסט" באותו תפקיד. חצי שנה לאחר מכן עבר ל-ynet והיה כתב המשפט של האתר בתקופה האינטנסיבית של חקירות אולמרט ומשפטי קצב והירשזון. אחרי כארבע שנים וחצי, ביולי 2012, עבר לחדשות עשר.

בשנתיים האחרונות ייצר גליקמן לא מעט כותרות למסך הערוץ. רשימה חלקית: תיק ביטן - פרסום ראשון שאחד החשודים העביר כספי שוחד לביטן תמורת הקלות בארנונה וחשד לשיבוש בתיק מצד ביטן ומשה יוסף; פרשת 1000 - ראש הסגל של נתניהו לשעבר ארי הרו במגעים לחתימה על הסכם עד מדינה; החשד נגד ארנון מילצ'ן, עדות מנכ"ל וואלה אילן ישועה בפרשת 4000 והעובדה שהקליט גם את סטלה הנדלר מנכ"לית בזק; הודעות הוואצאפ של שרה נתניהו לאיריס אלוביץ'. בנוסף, בפרשת 1270 - "מינוי תמורת זיכוי" והשיחה שהתקיימה בין גרסטל לנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות - אז עדיין לא נשיאה, גליקמן פרסם שהשופטת בדימוס הילה גרסטל סירבה לעימות עם מקורבה אלי קמיר.

התחזית: שוחד בתיק 4000

"אתה לא יכול להתכחש לזה שיש המלצות משטרה בשני תיקים. את זה שגייסו עד מדינה בתיק השלישי. לא סתם המשטרה המליצה"

בוא נתחיל מהסוף. ככתב משפט, תסתכן ותיתן הערכה: איך ייגמרו תיקים 1000, 2000, 4,000?

"אני לא נביא ולכן אתן הערכה מושכלת שלי: אני משער שהיועץ המשפטי לממשלה יגיש כתב אישום נגד נתניהו. כרגע מוקדם מדי להעריך באיזה עבירות אבל אני משער שבתיק אלף יוגש כתב אישום או על שוחד או על מרמה והפרת אמונים. תיק 4000 יוגש על שוחד ותיק 2000 מאוד תלוי. התיק יכול להיסגר אבל אין ספק שתיק 4000 משליך גם עליו".

אני תוהה על הפער שקיים בין כמות הפרשות והחשדות נגד נתניהו לבין האהדה שלו - שרק מתחזקת - בציבור. אתה לא מבין את התחושה הכללית של אינפלציה בעדי המדינה? אולי יש כאן אובר-קילינג?

"צריך להבין שעדי מדינה מספקים חומרים למשטרה ולפרקליטות. במערכת אכיפת החוק יודעים שעדי מדינה הם בעייתיים בהגדרה ולכן נדרשות ראיות ועדויות חיצוניות לעדותם. אני משער שאם חתמו עם ניר חפץ ושלמה פילבר על הסכמי עד מדינה בתיק 4000 אז יש להם ראיות ועדויות חיצוניות שהשניים מספקים. לא סתם חתמו איתם".

ואולי יש כאן אג'נדה. היא לא חייבת להיות משהו שאתה מתעורר אתו בבוקר ומכוון אליו. אג'נדה גם יכולה להיות אקלים בתקשורת. פריימינג.

"אתה לא יכול להתכחש לזה שיש המלצות משטרה בשני תיקים. את זה שגייסו עד מדינה בתיק השלישי. לא סתם המשטרה המליצה. כנראה יש להם ראיות. אם הפרקליטות או היועמ"ש יחליטו זה כבר סיפור שונה".

יש משהו בטענות רה"מ לפגמים. אם לא במשטרה, אז בפרקליטות ובמערכת המשפט. בוא ניקח את פרשת השוחד לכאורה של השופטת גרסטל. אתה חושב שהמערכת התנהלה כאן בצורה טובה?

"אני חושב שהמערכת התנהגה פה בצורה קצת יהירה ומהירה. בהחלט יש על מה לבקר פה את מערכת המשפט".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת הנגב בדימונה. עמוס בן גרשום לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
אין אובר קילינג. נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, עמוס בן גרשום לע"מ

"אנחנו לא מחזיקים בתזה של 'הנה ולא מעניין אותנו מה אומרים'"

עצם העובדה שגילינו שהשופטת מסתמסת עם נציג חקירה, זה חמור. ואני חושב שהפרסום המלא של ברוכי – שלזכותנו ייאמר שפורסם גם אצלנו - לא מוריד מערכו של הסיפור המקורי

בשבוע שעבר פרסם יוסי ורטר ב"הארץ" כי ציוץ שלך אודות חקירת שרה נתניהו, בו הסתייעו בני המשפחה לבסס את טענותיהם להדלפות מצד המשטרה - למעשה הודלף ממנה. תרצה להגיב?

"לא ממש. אין לי עניין לחשוף מקורות".

בוא נדבר רגע על פרשת המסרונים בין השופטת רונית פוזננסקי כץ לבין חוקר הרשות ניירות ערך, עו"ד ערן שחם-שביט, בנוגע להארכות המעצרים בתיק 4000. סיפור שחשף אצלכם דורון הרמן. בדיעבד, כשראו את הקונטקסט שברוכי נתן, הסיפור לא נופח?

"באותה נקודת זמן זה לא נופח כי זה מה שידענו".

נקודת זמן זה יממה.

"נכון, אבל אתה רואה מסרונים כאלה, ומה בדיוק אתה אמור לעשות? יש לך שופטת שהוחלפה באמצע דיון ושני עצורים ששוחררו בגלל שדורון הרמן חשף מסרונים. הם יכלו להיות במעצר עוד יומיים שלושה כמו שראינו בסמסים. שופטת שעומדת לדין משמעתי ותובע שהורחק מהתיק. אז גם אם תיקח את הכל ותגיד, כן נכון זה לא 'הפתעה באולם', זה עדיין פרסום חשוב וחשיפה בקנה מידה גדול. עצם העובדה שגילינו שהיא מסתמסת עם נציג חקירה, זה חמור. זה לא משהו מומצא. ואני חושב שהפרסום המלא של ברוכי - שלזכותנו ייאמר שפורסם גם אצלנו - לא מוריד מערכו של הסיפור המקורי. והנה, גם את זה אמרנו, ואנחנו לא מחזיקים בתזה של 'הנה ולא מעניין אותנו מה אומרים'".

אתה פרסמת שנתניהו צפוי להיחקר על הצוללות - ואולם בסופו של דבר הוא נחקר על פרשת 4000. כשאילה חסון שאלה אותך בשידור למה חשבו שביבי ייחקר על הצוללות - גמגמת.

"דבר ראשון, פתחנו מהדורה על זה שנתניהו ייחקר בפרשת 4000 כשבוע וחצי לפני. יום אחרי זה, במשטרה, נתנו את הרושם שהם רוצים לגבות גם עדויות על הצוללות - זה היה הציוץ שלי. צייצתי את זה וזו היה טעות. לאחר מכן במהדורה או יום אחרי, גם תיקנתי ואמרתי - לאחר שכל כלי התקשורת חזרו ואמרו שזו עדות מהצוללות עד יום לפני - חוץ מאתנו".

גם בסיפור היועמ"ש ו"הפגנת השמאל" מול בית הכנסת שלו היה לא מעט דיסאינפורמציה. עשו עלייך ספין.

"לא. מה זה ספין? אנחנו דיווחנו כל מה שבלשכת היועמ"ש טענו שהיה. וזה עדיין נשאר וזה מה שהם טוענים שהיה. לא סתם הוציאו אותו עם מאבטח".

כי הנה אתם מפרסמים שהיועמ"ש היה קורבן למתקפה איומה מצד ההמונים חסרי החמלה, יום שלם המדינה סוערת, ואז מתברר שלא דובים ולא יער. חמישה קשישים ישבו מול חצר בית הכנסת ובהו.

"זה לא מה שטענו במשרד המשפטים".

ברור. אבל זה בדיוק המקום של להטיל ספק ולהיות פילטר של הטענות.

"נכון. אז בגלל זה פורסם מה שפורסם, ופורסם הסרטון. מקורביו חשבו ככה, וזה בסדר גמור. אני לא אומר שכל מה שהיועץ אומר נכון. אני לא אומר שאם מישהו אומר שהוא מאוים זה באמת נכון, אבל אני חושב שנכון להגיד שהוא חושב שהוא מאוים. להגיד שהוא אומר את זה, שהוא סבור כך, זה לגמרי לגיטימי".

"לא. מה זה ספין?"

"אם יתברר שנתניהו שלח חוקרים, זו בהחלט רעידת אדמה"

"אני יכול להעיד על עצמי ועל חבריי במערכת שאנחנו מצליבים את הידיעות שלנו עם כמה גורמים ומקורות ולא עולים לשידור לפני שזה סגור מבחינתנו. לפעמים ישנן הכחשות שהדובר 'נאלץ' להוציא למרות שהוא יודע שהידיעה נכונה"

אתם מפמפמים בלי הפסקה את הפרסום שסביב חקירות ראש הממשלה הופעלו חוקרים פרטיים נגד קציני משטרה. בינתיים גם זה לא ממש מוכח כנכון.

"צריך לזכור גם את זה שזה סיפור של דורון (הרמן ד.ו) שפורסם כשנה לפני שהמפכ"ל אמר את זה בקולו בראיון ל"עובדה". אז שוב, אנחנו לא שופטים, חלק מהתפקיד שלנו הוא לדעת אם זה נכון או לא, אבל דורון ציטט גורמים במשטרה שרואים בזה דבר מאוד חמור. האם זה היה קיים בהתחלה? זו כבר שאלה אחרת".

אם זה קיים זו רעידת אדמה.

"אני מסכים אתך. השאלה גם מי שולח. ייתכן שמישהו עשה את זה על דעת עצמו. אבל אם יתברר שנתניהו שלח אותם, זו בהחלט רעידת אדמה".

אבל אלו לא המקרים היחידים. עם חתימתו של חפץ על הסכם עד מדינה, פרסמת שהוא יעיד על שני אירועים בעלי אופי בטחוני בהם נתניהו הכריע בניגוד לעמדת הדרג המקצועי - בגלל לחץ של בנו ורעייתו. המשטרה הכחישה את הדברים. ישנו גם פרסום של ידיעות אחרונות, לפיו חפץ מסר מידע מפליל על בכירים בליכוד וגם פרסום של ברוכי - אצלכם בערוץ, על שיחות סגורות בהן היועמ"ש אומר שנתניהו יצטרך להתפטר. בשני המקרים המשטרה הכחישה. כשמצרפים את כל הסיפורים, נוצרת התחושה שסביב כל פרשות נתניהו כל פירור של מידע הופך לכותרת ראשית והרצון לרוץ ולכתוב "פרסום ראשון" גורם למנגנונים העיתונאיים להיחלש.

"אני לא חושב שהמנגנונים העיתונאיים נחלשו. ייתכן שפה ושם בגלל התחרות המטורפת כלי תקשורת מסוים נותן ידיעה בלי לבדוק אותה עם כמה מקורות כדי להיות ראשון. אני יכול להעיד על עצמי ועל חבריי במערכת שאנחנו מצליבים את הידיעות שלנו עם כמה גורמים ומקורות ולא עולים לשידור לפני שזה סגור מבחינתנו. לפעמים ישנן הכחשות שהדובר 'נאלץ' להוציא למרות שהוא יודע שהידיעה נכונה".

ההתכתבויות בין השופטת כץ לעו"ד עם קרדיט של המהדורה מהפרסום של דורון הרמן, 25 בבפרואר 2018. דורון הרמן, מהדורת ערוץ 10, מערכת וואלה! NEWS
לא מוריד מערכו של הסיפור המקורי. המסרונים שחשף דורון הרמן/מערכת וואלה! NEWS, דורון הרמן, מהדורת ערוץ 10

"אין חופש עיתונאי יותר גדול ממה שיש בערוץ עשר וזו לא קלישאה"

"יש רק בעיה אחת. קלטות. אני משער שאם היה לפוליטיקאי אחר קלטות ששומעים אותם בקולם מדברים עם מו"ל התוצאה הייתה דומה"

פרשת 2000. אי אפשר להתכחש לבעייתיות בה מבחינה משפטית. גם לפני נתניהו היו ראשי ממשלה שנהנו מצינור ישיר והשפעה מלטפת או פחות כלפי כלי תקשורת. יש משהו לא לגמרי לא הגיוני בדרישה של ביבי בתיק 2000 - תפתחו את כולם.

"יש רק בעיה אחת. קלטות. אני משער שאם היה לפוליטיקאי אחר קלטות ששומעים אותם בקולם מדברים עם מו"ל התוצאה הייתה דומה. מבחינת יחסי עיתונות מו"לים עם ראשי ממשלה שרים, נכון, יש כאן משהו שצריך לבחון. וזו שאלה שהיועמ"ש צריך להחליט אם להיכנס אליה או לא. אז יכול להיות שאנחנו יודעים שחבר כנסת כזה או אחר קיבל ממו"ל כזה או אחר הבטחה לסיקור כזה או אחר, אבל פה יש הקלטות שמצביעות על דיל לכאורה".

יש הקלטה כי יש חקירה. אם תחקור תחת אזהרה חלק מחברי הכנסת והשרים שביקשו לקדם את חוק "ישראל היום" אולי תגלה ממצאים לא פחות מעניינים.

"אבל למה שתחקור סתם חבר כנסת ותקרא לו ותחקור אותו באזהרה? צריך להגיע מידע מסוים שאותו מידע מצביע על א, ב, ג. אז יכול להיות שבאמת עכשיו אם יאספו את כל חברי הכנסת יגלו פה תוצאות מדהימות, ואני לא רואה בזה שום דבר רע".

נדבר תכלס. עבדת ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet כמעט 5 שנים. הופעל עלייך לחץ לקדם או לאתרג ראש ממשלה מסוים, נניח אולמרט?

"אני לא רוצה לדבר על מקום עבודה קודם. בוא נעבור הלאה".

אתה לא מכחיש.

"בוא נעבור הלאה".

קדימה. נעבור לערוץ עשר. אתה יכול להגיד באופן נחרץ שב-5.5 שנים שלך בחברת החדשות לא הפעילו עליך שום לחץ?

"אף פעם לא. באמת. ואתה יודע שאני קצת במעמד שאני כן יודע מה קורה, אין חופש עיתונאי יותר גדול ממה שיש בערוץ עשר וזו לא קלישאה. עלי אף פעם לא הופעלו לחצים. אם יש לחצים אז כנראה שהמנכ"ל, גולן (יוכפז ד.ו.) ויוסי (ורשבסקי (ד.ו.), עוצרים את זה בגופם. אולי אפילו העורך ליאור (לנדנברג ד.ו.). בכל אופן, אלי זה לא מחלחל. אני מאחל לכל מערכת שתעבוד כמו אצלנו. קח לדוגמא את פרשת המסרונים, מדברים על זה שיש לנו אג'נדות נגד לשכת רה"מ, והנה - עובדה שפרשת המסרונים לכאורה משחקת לטובתו של נתניהו. אף אחד לא חשב לרגע לא לפרסם את החומרים".

נוני מוזס מגיע לחקירה, מחוץ ללהב 433, לוד. ינואר 2017. טליה קדוש
אתרוגים? "אין תגובה". נוני מוזס/טליה קדוש

"ברור שזה מבאס לראות את המתחרה הישיר שלך מביא סיפורים"

"ברוכי הוא אחד האנשים המוכשרים שאני מכיר. כיף לעבוד עם מישהו שאתה יכול להתייעץ אתו, ושהוא אוזן קשבת ומקצועית. אנחנו מתייעצים אחד עם השני ומפרים אחד את השני, ואני משער שזה לא קורה בכל מערכת"

זה ידוע שלרוב הדיאלוג בין כתב ופרשן תחום, איך לומר, מורכב ולא תמיד עובד יפה. איך אצלכם?

"עובד מצוין. הוא פרשן ואני כתב, גם אם מדי פעם הדברים משיקים אחד לשני. ברוכי, ואני לא צריך למנות את רשימת ההישגים שלו, הוא אחד האנשים המוכשרים שאני מכיר. כיף לעבוד עם מישהו שאתה יכול להתייעץ אתו, ושהוא אוזן קשבת ומקצועית. אנחנו מתייעצים אחד עם השני ומפרים אחד את השני, ואני משער שזה לא קורה בכל מערכת. הוא תמיד יכול לנסות להשאיר אותי בצד והוא לא עושה את זה, להפך, נותן לי את המקום".

עם יד הלב, אין לך הרגשה לפעמים שהוא משתלט לך על הטריטוריה?

"לא. ראשית, יש בינינו היררכיה ברורה. אני לא הפרשן. ואנחנו עובדים תמיד בהרמוניה ובשת"פ מלא, ובאמת שזה ייאמר קודם כל לזכותו. וגם ברמה מקצועית - יש רק מה ללמוד ממנו".

אשתך עובדת במשרד המשפטים. יש שיאמרו שיש כאן ניגוד עניינים אתי, ושזו הסיבה שאתה מגן פעמים רבות על המשרד.

"אין שום קשר בין אשתי לבין איך שאני מסקר אותם. והיא גם דוברת היחידות הכלכליות, שאין לי קשר אליהם ואף פעם לא היה לי קשר אליהם. בנוסף, יש לה גם הסדר ניגוד עניינים".

אפרופו פרשת 2000 והתמלילים המדהימים של שיחות ביבי-נוני שפורסמו ב"החדשות" ערב ערב, לא מבאס לפתוח את הטלוויזיה ולראות את גיא פלג מוציא החוצה הדלפה אחת שעשתה לו את השנה, אם לא את העשור? נשמע כמו עינוי מתמשך.

"אין שאלה בכלל. ברור שזה מבאס לראות את המתחרה הישיר שלך מביא סיפורים, וסיפורים טובים. אבל תשמע, המלחמה היא יומיומית. מי כמוך יודע, אנחנו כל יום במלחמה. ומי שיגיד לך אחרת הוא בעיני לא עיתונאי. אבל אני באמת חושב שהסיפורים שחדשות עשר מביאים הם סיפורים שמובילים סדר יום, ולכן אתה יודע זה חלק מהמלחמה, המאבק הזה".

מה אתה חושב על פלג ככתב?

"הוא כתב מצוין".

אני שואל כי התמלילים הם לא אירוע חד פעמי. זו מלחמה יומיומית שאתם מתחילים מנקודת נחיתות. מי שנמצא בפוזיציה של פי 2 רייטינג, יש לו עליונות "בילט אין". מקורות תמיד יעדיפו אותו.

"האחרון שיחלק ציונים לקולגות שלו זה אני. אבל אני יכול להגיד שגיא פלג הוא כתב מצוין וכבודו במקומו מונח. אני כן יכול להגיד שברור שמאז הפיצול של חדשות 2, הרייטינג שלהם יותר גבוה כי יש להם שני ערוצים".

בשבוע שעבר דווח על התחזקות במגעים בין רשת לערוץ עשר. מה אתה חושב שיקרה בעולם החדשות של אחרי המיזוג. כשאתם תהיו מול "החדשות" בעל מסך אחד - אתה רואה אתכם מנצחים?

"שוב אני אומר, אני חושב שאנחנו חברת החדשות הטובה בישראל. אין ספק. הסיפורים שלנו באמת מובילים סדר יום. אני יכול להגיד את כל השמות של הכתבים, באמת, כי זה באמת ככה. אין ספק שבעולם שלחדשות 2 יהיה מסך אחד התחרות תהיה הרבה הרבה יותר צמודה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האחרון שיחלק ציונים לקולגות שלו זה אני". גיא פלג/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנינה לנתניהו? חפשו במקום אחר

"יש לי דעות אישיות כמו לכל אזרח במדינה הזאת, ואסור לערבב את הדעות האישיות עם עבודה. אם יגיע לי מחר סקופ על פוליטיקאי שאני תומך בו, לא יהיה לי ספק בכלל אם לפרסם אותו"

אחרי שנים של הכחשות, נתניהו הודה לפני מספר שבועות שהוא רצה לסגור אתכם. הופתעת? לא הרגשת צורך לנקום?

"זה לא היה חדש. זה הסתובב, זה משהו שידענו מזה. זה לא השתנה לכאן או לכאן. עמדנו בפני סגירה. בסדר. אולי זה בגלל שאני מסקר אותו כל כך הרבה. ולשאלתך, יש לי דעות אישיות כמו לכל אזרח במדינה הזאת, ואסור לערבב את הדעות האישיות עם עבודה. אם יגיע לי מחר סקופ על פוליטיקאי שאני תומך בו, לא יהיה לי ספק בכלל אם לפרסם אותו".

עמיתך בחדשות עשר נדב איל הציע בשבוע שעבר להעניק לו חנינה בתמורה לירידתו מהבמה - הצעה שהוא חטף עליה הרבה אש. מה אתה חושב עליה?

"אני חושב שזה כבר לא רלוונטי, היום זה כבר אנחנו לא שם. גם אם עכשיו מישהו מטעם נתניהו יבוא ליועמ"ש ויגיד לו 'תסגור את כל התיקים, תן לי חנינה - אני עוזב את התפקיד'. אני לא חושב שזה יהיה".

אתה צריך להיות משפטן, לא כתב משפטים. תגיד, קיבלת הצעה מהתאגיד?

" לא. היה דיבור על זה בהתחלה, אבל לא ברמה ש...".

אשאל שוב: ברוך שי, עורך המהדורה שלכם שערק לתאגיד ולקח אתו כמה אנשים טובים בדרך, הציע גם לך להצטרף?

"עזוב את הפרטים. זה לא ברמה שנפגשתי עם מישהו שהציע לי הצעה 'בוא'".

ונוכח המהדורה שלהם, היית עובר?

"לא. כי טוב לי מאוד בחדשות עשר. כשאני אומר "בחדשות" אני מתכוון לעורך שלא דיברתי עליו מספיק, ליאור, שנותן חופש פעולה מלא שכיף לעבוד אתו, ולגולן - שנותן חופש פעולה בלתי נגמר. אני גם רוצה להודות לאילה (חסון ד.ו) שנותנת לי את הבמה בימי שישי וזה לא מובן מאליו, ולעורכת 'שישי' גילי ברוש".

באיזה סיפור שלך אתה הכי גאה?

"הרבה סיפורים. אבל אם לשים דגש על אחד, אז זה כנראה תיק המעונות (גליקמן חשף את חוות דעתה של פרקליטות מחוז ירושלים שהמליצה ליועמ"ש להעמיד לדין את שרה נתניהו בפרשת המעונות ד. ו). זה אחד הפרסומים הכי חזקים שלי וזה תיק מאוד חמור. במשרד רה"מ יש עכשיו בדיקה - ואף אחד לא מדבר עליה בגלל חקירות נתניהו - וגם זה צריך להיאמר. בלי קשר, אני משער שגם יומי יגיע כשאני אחשוף פרשה מההתחלה ועד הסוף".

זה יקרה בחדשות עשר?

"אני מקווה שכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully