וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג? לא כ"כ מהר: קרא מתנגד לאיחוד בין ערוץ עשר ורשת

25.3.2018 / 15:50

כשברקע הפרסומים על התגברות השיחות בין בכירי רשת וערוץ עשר בכל הנוגע לאפשרות של איחוד בין הערוצים, והמצב הכלכלי הקשה בשוק הטלוויזיה בעקבות הפיצול, הביע שר התקשורת התנגדות רשמית למהלך

משבר החוק הצרפתי- השר קרא אמר בפתח ישיבת הממשלה כי נתניהו ביקש להעביר את החוק "בהסכמת כל ראשי הקואליציה". רוני כנפו
משבר החוק הצרפתי- השר קרא אמר בפתח ישיבת הממשלה כי נתניהו ביקש להעביר את החוק "בהסכמת כל ראשי הקואליציה"/רוני כנפו

כשברקע הפרסומים על התגברות השיחות בין בכירי רשת וערוץ עשר בכל הנוגע לאפשרות של איחוד בין הערוצים, והמצב הכלכלי הקשה בשוק הטלוויזיה בעקבות הפיצול, היום (ראשון) הביע שר התקשורת איוב קרא התנגדות רשמית למהלך.

בראיון שהעניק בתכניתו של מנדי ריזל ברדיו FM101.5 אמר "יש כאלה לצידי במערכות הכי גבוהות שמצדדים כן בזה יש כאלה שלא. אני באופן אישי חושב ששם המשחק הוא תחרות. ואני חושב שככל שתהיה תחרות, הצרכן והאינטרס הציבורי נשמר יותר".

קרא הסביר כי "לכן זו האג'נדה שלי. אני לא יכול היום לבוא ולומר שמתאחדים ערוצים ובסופו של דבר יהיה ערוץ אחד או שניים. זה לא ייתכן מכיוון שברוב המדינות, כולל אפילו בקפריסין שבסה"כ פחות ממיליון איש, יש יותר ערוצים מאיתנו וכולם עובדים יפה, מתנהלים נכון והכל בסדר".

לסיכום אמר, "אני חושב שכל חיבור כזה הוא לא לטובת האינטרס הציבורי. ולכן, אם יוכח אחרת, בבקשה נעשה מה האינטרס הציבורי. כרגע האינטרס הציבורי נראה על פי כל הסקרים שאצלי הוא שריבוי הערוצים ותחרות הם שם המשחק לטובת הצרכן".

בצל תכנית הקיצוצים והפיטורים בערוץ עשר, אשר פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, מתקדם מתווה מעבר הערוץ לבית הוורד להרצליה. המעבר, עליו דווח בוואלה ברנז'ה כבר לפני שנה, צפוי להתרחש עד לסוף 2018, כאשר בחברה החליטו להיערך למהלך כבר מעכשיו ולהוציא אותו לפועל, במה שיכלול פיטורי עובדים. תכנית הפיטורים צפויה לצאת לפועל כבר לאחר החגים. לפי הערכות, מדובר בשלב הראשון על כמה עשרות עובדים שיפוטרו. עם זאת, ייתכן שלאחר המאבקים הצפויים בערוץ, המספר יהיה קטן משמעותית.

ביום חמישי הודיע ועד עובדי ערוץ עשר על העובדים שייצגו את הוועד במאבק מול ההנהלה בתכנית הקיצוצים. מדובר בעמיחי ליבנה, עומרי מניב, אמיר נוי, שני בר דוד, שקד אורבך, דן בלאושטיין, ענבר גליס ובר פלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully