וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיבוש זוחל גם ברייטינג: חילופי האשמות בין ערוץ 20 לוועדת המדרוג

26.3.2018 / 10:17

נראה בערוץ 20 לא מרוצים מה-3.2% צפייה שרשמו אמש ומפנים אצבע מאשימה לוועדת המדרוג: "שיטת מדידת הרייטינג המיושנת אינה משקפת את נתוני האמת". הוועדה לוואלה ברנז'ה: "המדידה מדויקת. הערוץ רשאי להעלות את כל הביקורת שיש לו בישיבות"

חמש עובדות על טלוויזיה. ShutterStock
חמש עובדות על טלוויזיה/ShutterStock

למרות נתון השקה סביר, שבזכותו הצליחו אמש (ראשון) לעקוף את מהדורת כאן, נראה שבערוץ 20 לא מרוצים מה-3.2% שרשמו אמש ומפנים אצבע מאשימה לועדת המדרוג.

בהודעה שהוציא הערוץ נטען כי "שיטת מדידת הרייטינג המיושנת אינה משקפת את נתוני האמת, הן בשל ייצוג חסר של בתי אב מקהלים שונים והן בשל היעדר יכולת למדידת מסכים נוספים. ניתן לראות זאת מניתוח השיח ברשתות החברתיות ואחוזי הצפייה הגבוהים באתר, באפליקציה ובעמוד הפייסבוק של הערוץ - נתונים שכאמור אינם נמדדים כאחוזי צפייה בפועל".

"לכן", אומרים בערוץ, "על אף שהמהדורה הראשונה הניבה נתונים מכובדים להשקתה, המדידה לא מייצגת אותנו. בתום תקופה ארוכה של ציפייה והיערכות, השקנו אמש בהצלחה מהדורת חדשות. אנו גאים בצוות על עבודתם הקשה ומודים לצופינו על התמיכה הרבה".

מוועדת המדרוג נמסר בתגובה להאשמות: "מדידת הרייטינג מייצגת במדויק את נתוני הצפייה והדמוגרפיה של מדינת ישראל. ערוץ 20 יושב בוועדת המדרוג כבר כמה שנים ויודע היטב שהמדידה מייצגת את הנתונים. אין קשר בין מדידת המסכים הנוספים לנתוני הרייטינג בטלוויזיה, ובכל מקרה הערוץ רשאי להעלות את כל הביקורת שיש לו בישיבות ואנחנו נתייחס לביקורת זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully