וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימות לפי נוסי: בשש מפרסמים; בשמונה מתקנים

27.3.2018 / 13:53

עימות בין שרה נתניהו לניר חפץ ככל הנראה לא התרחש אתמול בחקירת המשטרה, בניגוד לחלק מהדיווחים בתקשורת. ואולם העימות הרגיל בין רה"מ לתקשורת נמשך כרגיל. ומה יש לכתב המשטרה של "החדשות" להגיד בנושא?

משה נוסבאום נתניהו. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו מחקה את נוסבאום, ארכיון/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך
"הנה עוד דוגמה לפייק ניוז היומיומי: כתבים ופרשנים נפוחים מחשיבות עצמית כמו משה נוסבאום, מדווחים על עימותים עם עדי מדינה - דבר שלא היה ולא נברא"

עימות בין שרה נתניהו לניר חפץ ככל הנראה לא התרחש אתמול בחקירת המשטרה, בניגוד לחלק מהדיווחים בתקשורת. ואולם העימות הרגיל בין רה"מ לתקשורת נמשך כרגיל.

בפוסט שהעלה אתמול (שני) רה"מ נתניהו בשעה 19:12, הוא התייחס לדיווחים השונים בחלק מכלי התקשורת, לפיהם רעייתו התעמתה עם ניר חפץ בחקירת המשטרה בפרשת 4000, הכוללת הטבות לבזק תמורת סיקור אוהד באתר וואלה. בין היתר מי שדיווחו על כך הם פרשן וכתב המשטרה של חדשות 2 משה נוסבאום, כמו גם אתר וואלה! NEWS וגלובס.

נתניהו כתב "הנה עוד דוגמה לפייק ניוז היומיומי: כתבים ופרשנים נפוחים מחשיבות עצמית כמו משה נוסבאום, מדווחים על עימותים עם עדי מדינה - דבר שלא היה ולא נברא. הם ממשיכים לשקר לכם ערב-ערב. זה מה שהדיווחים שלהם שווים, פייק ניוז אחד גדול". בתמונה שצירף לפוסט תחת הכותרת פייק ניוז מופיעים מרבית כלי התקשורת הגדולים בישראל מהמדיות השונות, כולל וואלה. מי שנעדרים הם תחנת גל"צ וערוץ 20.

פרשן המשפט וכתב המשטרה, ברוך קרא מחדשות עשר ונוסבאום מחדשות 2, דיברו הבוקר בתכנית של רזי ברקאי בגל"צ והתייחסו לפער בין הדיווחים. קרא אף ציין כי הוא פרסם אמש כי לא היו עימותים, בניגוד לחלק מהדיווחים ואמר: "כך שאם הוא שם את חדשות עשר בטעות בתמונה אני בטוח שהוא מצטער על זה".

מצליח שאלה את קרא ונוסבאום האם הם מתאמים ביניהם את השקרים? לכך השיב נוסבאום והסביר מדוע אתמול דיווח בתחילה שהיה עימות ולאחר מכן נאלץ לתקן זאת במהדורה המרכזית. נוסבאום אמר כי "מאחר והוא כן נוקב בשמי אני רוצה להתייחס לעניין הזה. ואכן ב'שש עם עודד בן עמי' אני הוטעיתי ודיווחתי שהיה עימות בין רעיית רה"מ לבין ניר חפץ שבכלל חוקרי המשטרה רצו ביקשו מהגברת נתניהו לקיים עימות כזה והיא סירבה. במהדורה המרכזית כבר עידכנתי את הדיווח השגוי".

לטענתו, "לקרוא לזה פייק ניוז זה מוגזם בערך כמו לומר שרה"מ ורעייתו אתמול שיבשו את החקירה. ולמה? שניהם חשודים באותה הפרשה ולכן שניהם מנועים מלדבר על החקירה הזו. איך נתניהו ידע שלא היו עימותים?". עוד אמר נוסבאום כי "ראשית החקירה ממש בעיצומה היא לא מתקרבת לסיום. אנחנו לא יודעים הרבה. הרבה ממה שקורה שם בחקירות. הדיווחים שלנו הם רק אפס קצהו לעומת הדברים שעולים באמת בחקירה".

יש אף מי שסבור כי "עצם זה שחפץ הוכנס לחדר, ורעיית רה"מ סירבה להתעמת איתו - זה עדיין לא אומר שלא היה עימות", כך לפי גורם המעורה בפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully