וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלובס הכריעו: בשל חיסכון כלכלי - נשארים בראשל"צ

28.3.2018 / 11:23

הנהלת גלובס החליטה להשאיר את מערכת העיתון הכלכלי בראשון לציון, זאת למרות הכנות מתקדמות למעבר לתל אביב. כזכור, לפני 9 חודשים פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה על כוונת בעלי העיתון להעבירו

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

הנהלת גלובס החליטה להשאיר את מערכת העיתון הכלכלי בראשון לציון, זאת למרות הכנות מתקדמות למעבר לתל אביב. כזכור, לפני 9 חודשים פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה על כוונת בעלי העיתון להעבירו.

בהרמת כוסית לחג לעובדים שנערכה היום (רביעי) בעיתון בנוכחות הבעלים אלונה בר און, היא הסבירה את מניעי ההחלטה - בראשן כצפוי, חיסכון כלכלי. "אנחנו חוסכים כסף משמעותי בתהליך הזה. מצאנו שוכר הייטקיסט מצוין שיחליף אותנו במגדלי אלון וגם הגענו להסכם טוב עם המשכיר שלנו חברת 'מבנה'". עוד נימקה את ההחלטה בשטח המשרדים "שבדיעבד, לאור מצבת כוח האדם שלנו, לא מספיקים לכולנו, ואילצו אותנו להשאיר מאחור את מחלקת מנויים, טלמרקטינג ושירות לקוחות". לדבריה, "ראינו בעיות נוספות בעוד כיוונים, באפשרות צמיחה, בצפיפות, אבל בעיקר לא אהבנו את הרעיון של להשאיר עובדים מאחור".

עוד הוסיפה בר און כי בכוונתה לשפץ את משרדי המערכת "בהתאם לתכנון שעשינו בתל אביב, רק בשטח מרווח יותר (כ-1,800 מ"ר נטו במקום כ- 1,200) שמתאים לכולנו ביחד. חברנו גם לעירית ראשון לציון שמתכוונת להשקיע מיליוני שקלים בהפיכת האזור ל'רובע תקשורת ומדיה' ולעזור לנו להביא לפה עוד גופי תקשורת שייהנו מארנונה מוטבת. למתג את האזור, להשקיע בתשתיות ולפתח אקסלרטורים והאבים של סטארטאפים בתחומי המדיה, כיתת לימוד של תקשורת כלכלית ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully