וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה ברנז'ה מצדיעה לתחרות: אתר הפרסום אייס יעלה בימים הקרובים בגרסה חדשה

וואלה ברנז'ה

28.3.2018 / 14:52

אתר אייס יעלה בימים הקרובים בגרסה חדשה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שינוי זה צפוי להתרחש עוד לפני פסח, ו-3 שנים לאחר שהשיק את העיצוב הקודם. אייס מכסה את עולמות הפרסום והשיווק, המדיה, יחסי הציבור והדיגיטל

אייס חדש. יחצ,
הלוגו החדש/יחצ

אתר הפרסום והמדיה אייס יעלה בימים הקרובים בגרסה חדשה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. שינוי זה צפוי להתרחש עוד לפני פסח, ו-3 שנים לאחר שהשיק את העיצוב הקודם של האתר.

האתר היה חלוץ סיקור הפרסום והמדיה בישראל, כשהוקם על ידי יובל סיגלר בשנת 1995, כהמשכו של הפקס-עיתון 'נמר של נייר'. בשנת 2009 נמכר לקבוצת 'קו מנחה' - המחזיקה גם באתרים ביזפורטל ותקדין, כעבור כמה חודשים עלה בגרסה חדשה, וב-2015 עדכן שוב את העיצוב והשירותים שהוא מעניק. את האתר עורך אלכסנדר כץ.

אייס מסקר את עולמות הפרסום והשיווק, המדיה, יחסי הציבור והדיגיטל. בעיצוב החדש של האתר יהיה דגש על כתבה ראשית עם תמונה רחבה, לצד סטריפ כתבות, טורי דעה, וידאו, פודקאסטים ורצועת נתונים של יפעת בקרת פרסום. גם הלוגו של אייס, שמלווה אותו מרגע ההשקה לפני 23 שנה, ישתנה.

בשלב הראשון יעלה עמוד הבית ועמוד הכתבה החדשים, ובקרוב גם יתעדכנו המדורים. העיצוב החדש יהיה נקי יותר ומרווח, וישים דגש על תמונות גדולות ופונטים קריאים. לצד השקת אתר הווב, יושק גם אתר מובייל חדש לאייס, ובעתיד הקרוב - גם אפליקציה. אייס פעיל גם ברשתות החברתיות ומפעיל עמוד פייסבוק וטוויטר.

מנכ"לית האתרים ביזפורטל ואייס, ליטל צדוק זיו, אישרה את הפרטים, ומסרה: "בתחילתה של עונת האביב, אנו שמחים להתחדש עם אתר חדש לאייס, נעים יותר לגלישה וקריאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully