וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדלת האחורית: יגאל סרנה חזר לכתוב בקבוצת ידיעות

29.3.2018 / 11:35

מספר חודשים מאז שפוטר מ"ידיעות אחרונות" בעקבות ההפסד בתביעה שהגיש נגדו רה"מ נתניהו, חוזר סרנה לקבוצה עם כתבה למגזין הגברים "בלייזר". לוואלה ברנז'ה הוא אומר כי הוא "אורח"

בלייזר סרנה. צילום מסך
בלייזר סרנה/צילום מסך

לאחר שעברו מספר חודשים מאז שפוטר מ"ידיעות אחרונות" בעקבות ההפסד בתביעה שהגיש נגדו רה"מ נתניהו, חוזר העיתונאי יגאל סרנה לכתוב בקבוצה. סרנה הכין כתבה עבור מגזין הגברים "בלייזר", ובשיחה עם וואלה ברנז'ה הוא מסביר כיצד חודש הקשר עם קבוצת ידיעות. "העורך רענן שקד שאני אוהב פנה אלי, ולי היה געגוע לתחקיר שטח - אז זה התחבר. זה משהו חד פעמי כנראה, בטח לא משהו קבוע. אני שקוע בכתיבת ספר".

על התחקיר סיפר כי מדובר בסיפור על רצח שפוענח במקרה אחרי 9 שנים. "'פשע אמיתי' כזה. מרתק", הוסיף. לשאלה האם הוא חוזר לכתוב באופן קבוע בקבוצת ידיעות, כפרילנסר, השיב: "לא חזרתי. אני מעין אורח ב'בלייזר'. פרשתי מידיעות, סיימתי ונטלתי פיצויי".

בינואר פורסם כי בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את הערעור שהגיש העיתונאי נגד הפסדו בתביעת הדיבה שהגישו בני הזוג נתניהו. השופטת אביגיל כהן הטילה על סרנה לשלם הוצאות משפט בגובה 20 אלף שקלים, וזאת בנוסף לפסק הדין בבית משפט השלום שקבע כי עליו לשלם 100 אלף שקלים לבני הזוג נתניהו, ו-15 אלף שקלים הוצאות משפט. בכוונת פרקליטיו לבקש רשות לערער על ההחלטה שוב - לבית המשפט העליון.

לאחר ההפסד בבית המשפט בקיץ האחרון העיתונאי הוצא לחופשה בתשלום והפסיק לכתוב ב"ידיעות אחרונות", בעקבות ההפסד בבית המשפט לבני הזוג נתניהו. הפסקת פרסום טורו של סרנה החלה זמן קצר לאחר ההפסד בבית המשפט. תביעת הדיבה עסקה בפוסט שפרסם סרנה בעמוד הפייסבוק שלו, ובו הוא טען כי שרה נתניהו הורתה לבעלה לרדת ממכוניתם המשותפת בעת שנסעו בכביש 1. סרנה כתב ב"ידיעות אחרונות" במשך כ-30 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully