וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כ-40 שנה בשידור הציבורי: העורכת אורית ברקאי פורשת מקול ישראל

1.4.2018 / 12:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי העורכת הוותיקה של יומן הצהריים "בחצי היום" החליטה לאחרונה לפרוש מהתאגיד. מי שתחליף את ברקאי בתפקיד היא רווית לוי, בעבר עורכת "הכל דיבורים" ברשות השידור

כאן 11. מערכת וואלה!
כאן 11/מערכת וואלה!

לאחר כ-40 שנה בשידור הציבורי: העורכת הוותיקה אורית ברקאי עוזבת את תאגיד השידור - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ברקאי, משמשת כעורכת של יומן הצהריים "בחצי היום" עם אסתי פרז בעשור האחרון. מי שתחליף את ברקאי בתפקיד היא רווית לוי, בעבר עורכת "הכל דיבורים" ברשות השידור.

ברקאי, זוכת פרס מנכ"ל רשות השידור על שם אילן רועה ז"ל, נחשבת לעורכת הכי בכירה וותיקה ברדיו של התאגיד ולפני כן ברדיו של הרשות. היא החלה לעבוד בקול ישראל בשנת 1981, תחילה כמפיקה במחלקת הפולקלור ובחטיבת הבידור. במשך שלוש שנים ניהלה את לשכתו של מנהל קול ישראל, גדעון לב ארי. משנת 1988 היא עבדה בחטיבת החדשות בעריכה ובהפקה של יומני חדשות, בהם יומני החדשות היומיים וכן יומן השבוע, הכול דיבורים ומשדרים מיוחדים. משנת 2001 היא ערכה את "דין ודברים", המגזין לענייני משפט (עם משה נגבי ז"ל). בשנת 2007 החלה לערוך את יומן הצהריים של רשת ב'.

עומר בן רובי, מנהל כאן רשת ב', מסר בתגובה: "אורית היא עורכת ותיקה ומצוינת, והצטערתי כשביקשה לפרוש. אני מודה לה מאוד על מסירותה ומקצועיותה, ואם יורשה לי - גם על תרומתה הגדולה לרשת ב' בימי רשות השידור. מאחל הצלחה רבה לרווית, שהיא מהעורכות הטובות ביותר שלנו".

לא ניתן היה להשיג את תגובתה של ברקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully