וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות סערת הפוסט שפרסם: קובי מידן צפוי להפסיק לשדר בגל"צ

1.4.2018 / 20:59

(עדכון) ב"החדשות" פירסמו כי מידן צפוי להפסיק לשדר בתחנה הצבאית לאחר שכתב בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא "מתבייש להיות ישראלי" - ואולם גורמים בגל"צ טוענים כי אלקבץ טרם החליט בנושא. בשיחה עם מפקד התחנה הבהיר כי כתב את הדברים בטרם היו ידועים כל הפרטים

(עדכון: 21:40)

בעקבות הסערה שעורר הפוסט שפרסם: קובי מידן צפוי להפסיק לשדר בגלי צה"ל. כך מדווח עופר חדד ב"החדשות". עם זאת, לפי גורמים בתחנה, אלקבץ טרם החליט בנושא. הבוקר (ראשון) פורסם בוואלה! ברנז'ה כי מפקד גל"צ, שמעון אלקבץ, זימן את השדרן לשיחת הבהרה, זאת לאחר פרסום פוסט שהעלה אתמול בחשבון הפייסבוק שלו - בעקבות הירי במפגינים על גדר המערכת ברצועת עזה - שגרר ביקורת רבה ברשתות החברתיות. מידן כתב בפוסט: "היום אני מתבייש להיות ישראלי".

בשיחה עם אלקבץ מידן הדגיש כי כתב את הדברים בדף הפייסבוק הפרטי שלו ולא אמר מילה רעה נגד חיילי צה"ל. עוד אמר כי כתב את הדברים שהתייחסו להתנהלות ברצועה כפי שהייתה ביום שישי - וכי הוא ער לכך שהדברים נראים שונים הבוקר. בכל מקרה, בכוונת אלקבץ להמשיך ולבחון את הנושא.

יש לציין כי מידן אינו מוגדר כאיש גל"צ או כאזרח עובד צה"ל, בניגוד לשדר רזי ברקאי למשל. מידן עורך ומגיש פינה אחת בתחנה הצבאית בשם "כה אמרו חכמינו" ומעניק שירותים לתחנה כפרינלסר.

קובי מידן. ורד פרקש,
אינו מוגדר איש גל"צ או אזרח עובד צה"ל. מידן/ורד פרקש

בכל הנוגע לתאגיד השידור, שם מגיש מידן תכנית תרבות חדשה - שהחליפה את "מועדון תרבות" לאחרונה - ככל הנראה גם אם ראשי התאגיד היו מעוניינים לזמן את מידן לשיחת הבהרה בנושא הם לא היו יכולים. זאת מכיוון שמידן לא מוגדר כעיתונאי בתאגיד והוא גם לא עובד תאגיד, אלא מגיש תכנית תרבות דרך הפקה חיצונית.

שרת התרבות מירי רגב התייחסה אף היא לסערה ומסרה לוואלה! ברנז'ה: כי "מי שצריך להתבייש זה אלו שבמסווה של מחאה אזרחית מקיימים מלחמת חורמה נגדנו, רוצחים את אחינו ואחיותינו, ויורים טילים על ערינו. הם לא מתביישים בכלל. הם רוצחים מחייכים ומחלקים סוכריות. אנחנו צריכים להיות גאים בבנינו ובבנותינו ששומרים על החיים שלנו". רגב פנתה בדבריה למידן ישירות והוסיפה "אם היית צריך להתבייש היום, זה על כך שאינך מבין את הדבר הפשוט הזה. באמת בושה".

(עדכון ראשון: 20:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully