וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת נותנת לסטודנטים לבחור את הפורמט הבא

2.4.2018 / 12:20

בקשת מצאו פתרון יצירתי למציאת פורמטים חדשים שימלאו את לוח השידורים השבועי והשיקו קורס פורמטים חדש. הקורס יילמד ב-make - בית הספר המעשי למדיה - ולפחות אחד מהפורמטים ייצא לפיתוח בקשת

קשת. יחצ,
קשת/יחצ

פיצול ערוץ 2 גרם לחתיכת כאב ראש לזכייניות. מלבד הנושא הכספי והעובדה שכולם מודים בה - שאין היתכנות כלכלית ל-3 ערוצים מסחריים בישראל - בעיה נוספת היא המעבר ל-7 ימי שידור. בקשת וברשת נאלצים להתמודד עם הכפלת ימי השידור ולספק תכניות חדשות כדי למלא את לוח השידורים.

בניגוד לערוץ עשר, שמשדר 7 ימים מאז ומתמיד וממילא מסתמך על תכניות דוקו ואקטואליה, בקשת וברשת מעוניינים לרצות את הצופים עם תכניות בידור וריאליטי ברוב ימות השבוע. בינתיים נראה שבקשת מצאו פתרון יצירתי, שעל הדרך גם מעשיר את קופת החברה, והשיקו קורס פורמטים.

הקורס החדש יילמד ב-make, בית הספר המעשי למדיה, הקיים כבר מספר שנים. את הקורס ינהל הראל יוספזון, מנכ"ל Volley formats. במסגרת הקורס יועברו יסודות בניית הפורמטים לפי סוגי ז'אנרים, דרך אריזה ומיתוג ועד לעבודה המעשית - ייצור פורמטים משלב הרעיון ועד ההצגה בפני פורום הפיתוח של המחלקה הבינלאומית בקשת, כאשר לפחות אחד מהפורמטים ייצא לפיתוח בקשת.

make מנוהל על ידי סיגל פרבר, לשעבר המפיקה הראשית של ערוץ הילדים, ערוץ 24 ואתר mako ויובל נתן, והמוסד פועל בשיתוף עם שידורי קשת ומציע קורסים מקצועיים וממוקדים במקצועות הטלוויזיה והדיגיטל. בין השיעורים הנלמדים: קורס הפקה, קורס ליהוק, קורס הגשה, קורס מדיה חברתית וקורס הלבשה בהובלתו של איתי בצלאלי.

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully