וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מדינת הגמדים לא תחזור לעונה שנייה

2.4.2018 / 14:54

העונה הראשונה של "מדינת הגמדים" תרד בסוף החודש מהאוויר והסדרה לא תחזור לעונה שנייה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. העונה של סדרת האנימציה של התאגיד נקטעה באמצע, בעקבות נתוני רייטינג נמוכים במיוחד

מדינת הגמדים. רפי דלויה,
לא תחזור. "מדינת הגמדים"/רפי דלויה

העונה ה-1 של "מדינת הגמדים" תרד בסוף החודש מהאוויר והסדרה לא תחזור לעונה שנייה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. העונה של סדרת האנימציה של התאגיד נקטעה באמצע, בעקבות נתוני רייטינג נמוכים במיוחד. לאחרונה הסדרה חזרה ללוח השידורים, לאחר שהפרקים שכבר צולמו עברו מספר שינויי עריכה.

ואולם, למרות מקצה השיפורים שעברה, באופן כללי לא נרשם שינוי לטובה מבחינת הרייטינג. בנוסף, גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה כי התכנית ירדה לא רק בגלל נתוני הצפייה, אלא גם בגלל העלות הגבוהה שלה וכי למרות שהפרקים עברו מקצה שיפורים, נרשם חוסר שביעות רצון כללי מהתכנית בקרב בכירי התאגיד.

בדצמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי בתאגיד שוקלים להוריד מהאוויר את "מדינת הגמדים". זאת לאחר הביקורות הרעות ממבקרי הטלוויזיה, הרייטינג האפסי וההשקעה הכספית העצומה. מדובר בתכנית סאטירה שעלתה לאוויר באוקטובר, בהפקת ליאון צימן. בעבר פורסם כי התאגיד ישלם 12 מיליון שקל עבור 30 פרקים. כלומר, מדובר בתקציב של כ-400 אלף שקל לכל פרק - סכום גבוה יחסית לתוכנית סאטירה.

על פי גורם המעורה בפרטים, במועצת התאגיד מאוד כעסו על כך שבזמנו ניתן אישור להפקת הסדרה מכיוון שלטענתם מדובר בבזבוז כספי ציבור. זאת מכיוון שמדובר בהפקה יקרה מאוד בעלת רייטינג אפסי. בתאגיד מכחישים את עניין הכעס ששרר במועצה בעקבות אישור ההפקה היקרה.

בתאגיד אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully