וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות של i24news הותקף על ידי מבקשי מקלט

3.4.2018 / 14:33

צוות של i24news הותקף אתמול על ידי קבוצה של מסתננים, ככל הנראה מסוממת ושתויה. הצוות הגיע אחה"צ לגינת לוינסקי על מנת לסקר את נושא מבקשי המקלט באזור דרום תל אביב - ואלו חששו להופיע בכתבה

הפגנה נגד גירוש מבקשי המקלט, כיכר רבין, תל אביב, 24 במרץ 2018. ניב אהרונסון
הפגנת מבקשי המקלט, ארכיון/ניב אהרונסון

עוד לפני שרה"מ נתניהו ביצע אמש זיג זג בנושא מתווה מבקשי המקלט, צוותי התקשורת סיקרו אתמול את הנושא בקדחנות - ואצל אחד מהם הדבר אף היה כרוך בתקרית אלימה. צוות של i24news הותקף אתמול על ידי קבוצה של מסתננים. הצוות הגיע אחה"צ לגינת לוינסקי על מנת לסקר את נושא מבקשי המקלט השוהים לרוב באזור דרום תל אביב. על האירוע דווח בחדשות 20.

בצוות נכחו כתב בשם יונתן סוררו, צלמת בשם אנסטסיה וכתב נוסף. על פי גורם המעורה בפרטים, ברגע שהצוות התמקם בשטח עם הציוד, הצלמת התחילה להכין את המצלמה והכתב חיפש מרואיינים שישתתפו בכתבה - חבורה של כ-5 מבקשי מקלט ששהתה במקום התקרבה אליהם והתחילה לתקוף אותם. לטענתו, הסיבה הייתה החשש שהם יוצלמו לכתבה.

הגורם אמר כי החבורה הייתה כנראה מסוממת ושתויה. הם העיפו עליהם בקבוק בירה מזכוכית, לטענתו ואף תקפו את הצלמת. הגורם אמר כי הם אחזו בידה של הצלמת על מנת למנוע ממנה לצלם, וממש היו שם מכות רציניות. "זה היה ממש מפחיד ולא נעים" אמר. למזלם, באירוע האלים התערבו בסופו של דבר עוברי אורח שהבריחו את מבקשי המקלט מהמקום. לאחר מכן הצוות חזר לצלם וסיים את עבודתו בשטח.

ב-i24 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully