וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה משיקה קמפיין - למה נוסבאום יחרים את החגיגות?

8.4.2018 / 10:41

הפרשן והכתב לענייני משטרה של "החדשות" משה נוסבאום זועם על דוברות המשרד לביטחון פנים והחליט להחרים טקס שייערך היום בצהריים בנוכחות המפכ"ל אלשיך והשר ארדן. מה הסיבה? וואלה ברנז'ה עם הדלפה חמה מתא כתבי המשטרה

אירוע תמיכה ברדיו הציבורי בישראל. ניב אהרונסון
אירוע תמיכה ברדיו הציבורי בישראל/ניב אהרונסון

הפרשן והכתב לענייני משטרה של חדשות 2 משה נוסבאום זועם על דוברות המשרד לביטחון פנים והחליט להחרים טקס שייערך היום בצהריים בנוכחות המפכ"ל אלשיך והשר ארדן. הסיבה: הזמנה שקיבל בדקה ה-90 לסקר את האירוע. לא ברור אם צוותים מכלי תקשורת נוספים יחליטו להחרים גם הם את האירוע.

נוסבאום הבהיר אמש בקבוצת כתבים בוואצאפ כי אין בכוונתו לסקר את האירוע, זאת לאחר שבמשרד הודיעו לתקשורת עליו בדקה ה-90. פרשן חדשות 2 שיתף עם הקולגות בקבוצה את התשובה שהחזיר לדוברות המשרד, ובה כתב: "אין לי כוונה להגיע לטקס "המכובד" היום - בין השאר כמחאה על הזלזול המופגן שלכם בנו: להזמין לארוע מתוכנן כזה את התקשורת ערב לפני ב-21:45 זה לא פחות מזלזול ואולי אף יותר מזה".

לסיכום טען: "אותי לימדו שמי שלא מכבד אותי- שלא יצפה ליחס שונה. תודה על ההזמנה - אנחנו נסתפק בצוות צילום". לא ברור האם בחברת החדשות יישלחו כתב אחר לסקר את האירוע, במקומו של נוסבאום.

בהזמנה מטעם הדוברות הודיעו לצוותי התקשורת כי הם מוזמנים לביקור השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, "לרגל השקת הקמפיין החדש למוקד 110 המשודרג שיעלה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל בכיכובו של נדב אבקסיס. במהלך הסיור ייחשף לראשונה הקמפיין ויוצגו נתונים בלעדיים אודות מוקד 110".

נוסבאום סירב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully