וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

געגועים לחמץ, ולבדיקת עובדות

8.4.2018 / 13:02

אייטם מופרך על צבי ים, כתב צבאי שמעתיק ציוץ - כולל השגיאות, וכמובן - ערוץ 20. אז איך עבר עליכם החג? כי לוואלה ברנז'ה נראה שעל עורכי וכתבי החדשות שמיהרו להקליד בחג לפני שבדקו - עבר קצת פחות טוב

צב עשר. צילום מסך,
לא צבים ולא נעליים. האייטם של חדשות עשר/צילום מסך
"אז כל פרשת הצבים שערוץ עשר אוכל עליה את הראש מהבוקר עם פוש מסתבר כפלופ. פגר שנפלט מהים. אפילו אייקון של דגל ישראל לא יכסה על הבושה"

אז איך עבר עליכם החג השני, וכמה פאדיחות נרשמו בקרב העורכים והכתבים התורנים? וואלה ברנז'ה ספרה עד כה 3 תקלות בקרב חדשות עשר, "החדשות" וחדשות 20.

ראשית, הסיפור הנוגע ללב על צב הים שהלך לעולמו בטרם עת מכיוון שישראלים השחיתו אותו. ובכן, החיה אכן נפטרה - אך ככל הנראה אין קשר לישראלים מרושעים הפעם, בניגוד לדיווח של חדשות עשר שאף הוציאו פוש מאשים בנושא שטען: "מביש: אלמונים שפכו צבע והשליכו אבנים על צבי ים בחוף בצת". לאחר שהסיפור עשה רעש ברשתות החברתיות ואף זכה לפולו אפים, התברר שכנראה מדובר בפגר שנפלט מהים. כתב "הארץ" חיים לוינסון צייץ אתמול, בתגובה לפאדיחה של עשר: "אז כל פרשת הצבים שערוץ עשר אוכל עליה את הראש מהבוקר עם פוש מסתבר כפלופ. פגר שנפלט מהים. אפילו אייקון של דגל ישראל לא יכסה על הבושה".

בערוץ עשר סירבו להגיב.

דגל נאצי ביבי. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
עלה, ירד. הציוץ של ערוץ 20/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

שנית, הציוץ שחדשות 20 מיהרו למחוק: בערוץ, שעלה רק לאחרונה עם מהדורת חדשות מרכזית, צייצו אמש כתבה מהמימונה. לצד הכתבה הופיעה תמונה שנערכה בפוטושופ שבה נראה רה"מ נתניהו לצד דגל של המפלגה הנאצית. כמה דקות לאחר מכן בערוץ הסירו את הציוץ.

מהערוץ נמסר בתגובה: "מדובר בתמונה אשר עלתה בטעות והוסרה מיד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ניר דבורי מציג: קופי פייסט ב-7 שגיאות

שלישית, עד כמה היעדר החמץ חירפן אתכם בימים האחרונים של החג? ככל הנראה הכתב הצבאי של חדשות 2 ניר דבורי סבל מאוד מהמחסור בחמץ, עד כדי כך שבחר לצייץ רקע היסטורי למאכל העממי פלאפל, שכידוע הולך יד ביד עם פיתה. ואולם, מתברר שהציוץ הועתק מילה במילה מחשבון טוויטר בשם "ידיעות מפלסטין". לוואלה ברנז'ה נודע כי מקור העביר לדבורי את המידע על הפלאפל, והכתב צייץ זאת מבלי לדעת שהוא בעצם מעתיק מחשבון אחר.

טרם התקבלה תגובה מדבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully