וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל מיפ: "דה וול" זכה בפרס פורמט השעשועון הטוב ביותר

8.4.2018 / 13:15

השעשועון "דה וול" שמשודר ברשת זכה בפרס פורמט השעשועון הטוב ביותר בסטודיו בפסטיבל אשר מתקיים בימים אלו בקאן. השעשועון, בהפקת אנדמול שיין ישראל, עלה לאוויר לפני כחודשיים בעידן שלאחר פיצול ערוץ 2

דה וול THE WALL צביקה הדר. Piotr Mizerski,
דה וול THE WALL צביקה הדר/Piotr Mizerski

פסטיבל מיפ TV ייפתח מחר רשמית, אבל בינתיים נרשמה הצלחה לשעשועון "דה וול" שמשודר ברשת: השעשועון זכה בפרס בקטגוריית פורמט השעשועון הטוב ביותר בסטודיו, בפסטיבל המתקיים בימים אלו בקאן. השעשועון, בהפקת אנדמול שיין ישראל, עלה לאוויר לפני כחודשיים בעידן שלאחר פיצול ערוץ 2.

עד כה התכנית של רשת זכתה לממוצע צפייה סביר לפריים שני, של 10.5%. פרק ההשקה ששודר בפריים ראשון השיג נתון מצוין של 18%. את השעשועון מנחה צביקה הדר. "דה וול" מצטלם על סט המכיל קיר בגובה 4 קומות, והמתמודדים יכולים לזכות בפרס של מעל ל-6 מיליון שקל.

את השעשועון המקורי "The Wall" שמגיע מ-Springhill Entertainment ו-Glassman Media בשיתוף Universal Television Alternative Studio יצרו לברון ג'יימס, מבריק קרטר ואנדרו גלאסמן. השעשועון משודר ברשת NBC האמריקאית.

לא רק קאן: לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה כי "הרמון" של רשת מועמדת בפרס פנורמה בפסטיבל שיתקיים בצרפת. בתחרות היוקרתית משתתפות כ-20 סדרות מרחבי העולם. מדובר בתחרות השנייה בחשיבותה בפסטיבל, ואילו בתחרות הראשונה משתתפות רק סדרות בבכורה עולמית.

הקרנת הסדרה בצרפת תיערך בסוף אפריל. פסטיבל series mania המתקיים זו השנה ה-9 הוא אחד מפסטיבלי סדרות הטלוויזיה החשובים באירופה. הוא מתקיים השנה בפעם הראשונה בעיר ליל בצרפת (עד כה הפסטיבל התקיים בפריז).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully