וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה סופי: תכניתו של גבי גזית לא תחזור ל-103FM

10.4.2018 / 11:56

לוואלה ברנז'ה נודע כי בקרוב צפויים להודיע בתחנה על שינויים נוספים בלוח השידורים, לאחר שבימים האחרונים בישרו לצוות המערכת כי התכנית של גזית לא תשוב ל-103 באופן סופי, לאחר שאראל סג"ל כבר תפס באופן קבוע את השעה השנייה של גזית

גבי גזית בנושא אלון קסטיאל 21.11.2016. ניצן הפנר, קריאטיב קומנס,
גבי גזית בנושא אלון קסטיאל 21.11.2016/ניצן הפנר, קריאטיב קומנס

לאחר חופשה שנמשכה במשך מספר חודשים, אליה יצא במקביל לפרשת ההטרדות המיניות לכאורה, לוואלה ברנז'ה נודע כי התכנית של גבי גזית לא תשוב לרדיו 103 - וכעת זה סופי. לאחר שאראל סג"ל כבר תפס באופן קבוע את השעה השנייה, 11:00, ואת השעה הראשונה תפסו בחודשים האחרונים איילה חסון וענת דוידוב, לוואלה ברנז'ה נודע כי בקרוב צפויים להודיע בתחנה על שינויים נוספים בלוח השידורים. זאת בעקבות ההחלטה שהתגבשה בימים האחרונים - לבטל באופן רשמי את תכניתו של גזית.

בתחנה ניסו לשדר במשך תקופה ארוכה "עסקים כרגיל", מאז יציאתו של גזית לחופשה בנובמבר האחרון, ואף טענו כי השדרן צפוי לשוב ולשדר בתום החופשה אליה יצא "כמתוכנן" וללא קשר לפרשה - לפי התחנה. ואולם, בימים האחרונים הוחלט כי התכנית תרד מהאוויר באופן סופי, ואף הודיעו על כך באופן רשמי לצוות התכנית.

יש לציין כי קצת לפני שגזית הודיע על הקדמת החופשה שלו, מנכ"ל 103FM, אור צלקובניק, ערך בדיקה מעמיקה עם השדרן בעקבות הדברים שפורסמו. צלקבוניק אמר בזמנו לוואלה ברנז'ה כי "בהמשך לבירור נרחב שנערך אצלי בעניין עם גבי גזית, הודיע לי השדרן כי הוא מבקש לצאת לחופשה. קיבלתי את בקשתו. 103FM מגנה בכל לשון הטרדות ותקיפות מיניות ורואה במאבק בתופעה חשיבות עליונה".

בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי בעקבות פרשת גזית - ברדיו 103 מרעננים את הנהלים בנושא הטרדות מיניות בתחנה. צלקובניק שלח מכתב לעובדים ובו הדגיש כי "הנהלת החברה רואה חשיבות עליונה בקיום סביבת עבודה הוגנת, בטוחה, בריאה וחפה מכל התנהגות פוגענית, והטרדות מיניות בכללה".

בתוך כך, עוד הוחלט בימים האחרונים בתחנה כי מי שמונו למחליפים "זמניים" של נתן זהבי - שהודיע גם הוא על לקיחת פסק זמן מהתחנה כדי להתמסר לתביעה שהוא מנהל נגד עיתונאית גל"צ הדס שטייף, שחשפה את פרשיית ההטרדות המיניות שלו, לכאורה - ישמשו כמחליפים קבועים: גיא פלג, עליו פורסם בוואלה ברנז'ה, יגיש את התכנית באופן קבוע במשך יומיים בשבוע. בנוסף אליו, אלדד יניב יגיש את התכנית גם במשך יומיים בשבוע, וביום חמישי יגיש אותה יורם שפטל.

מ-103 נמסר: "איננו נוהגים להגיב באשר להתקשרויות עם שדרני התחנה בכלי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully