וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעורך חדשות 20 יש דעה מאד נחרצת על סרטון הצלף: הוא נפלא

10.4.2018 / 13:51

פי אלף ערוץ 20: אחרי פרסום סרטון הירי בכל כלי התקשורת ובשבתו כעורך אתר 0404, בועז גולן לא מסתפק בלהגן על החיילים אלא מותח ביקורת על התקשורת: "בלעדיהם, לא הייתם יכולים להקליד אפילו אות רעה אחת"

צילום: אנשי הדממה, עריכה: תום זואילי
תיעוד: חשד שצלף של צה"ל ירה במפגין. אתר רשמי
תיעוד: חשד שצלף של צה"ל ירה במפגין/אתר רשמי

העורך החדש של חדשות 20, בועז גולן, פרסם הבוקר (שלישי) טור באתר 0404 - אותו ייסד והוא משמש כעורך הראשי - ובו הוא מותח ביקורת בין היתר גם על עיתונאים שחשפו את הירי של צלף באדם שאינו נראה חמוש. בטור נכתב בין היתר: "כותרות גדולות כבר מזמן לא עושות רושם על עם ישראל. מנגד, חיילינו היקרים ימשיכו להרשים ולרגש אותנו. אני לא מכיר מי מחבריי שלא שמח על הפגיעה במחבלים בגבול הרצועה. מעיד אני על עצמי שבתוכי אני קורא "יששש" על כל מחבל שחוסל, שנוטרל בירי. על עוד אירוע שכוחותינו סיימו אותו מבלי שהמחבל יצליח לממש כוונתו לבצע פיגוע/לחדור לארצנו/להמשיך להסית לטרור ועוד מגוון פעולות שמטרתן פגיעה בישראל שלנו".

עוד כותב גולן כי "ממש לא התרגשתי מניסיון כמה כלי תקשורת לעשות בלגאן מהסרטון שצילמו חיילינו. בחדשות 0404 לא פרסמנו את הסרטון ומנגד, קראנו לתמוך בכוחותינו. מי אנחנו, יושבי הכורסאות מול מסכי הטלוויזיה, מקלידי האותיות על המקלדת מול המחשב, שנחשוב בכלל על הרעיון לומר מילה רעה על החיילים הנפלאים, ששוכבים ומתצפתים על מחבלים סביב השעון, כמעט ללא שינה ושומרים על כולנו? אין לנו זכות לבקר אותם. ההיפך - עלינו לחבק את כוחותינו ולהמשיך להודות להם".

בועז גולן. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
התקשורת אשמה. הטור של גולן/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

לסיכום נכתב, "כותבי הכותרות שכחו (בכוונה) את העובדה שאם לא החיילים האלה, אפילו אות רעה אחת הם לא היו יכולים להקליד. אז כן, אני מודה, בדיוק כמו החיילים, גם אני מתלהב מפגיעה במחבלים. כן, אל תצפו שחיילים יסתירו את התלהבותם מפגיעה במחבל. המשיכו להתלהב, המשיכו לשמור על עירנות ועל כולנו. עניין צילום סרטון בפעילות מבצעית ייבדק ע"י צה"ל, אך את האמת צריך לומר - בסרטון נחשפנו לפעולה מבצעית חשובה לשמירה על גבולותינו. תודה לכם לוחמים יקרים!".

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות אמש נראה ירי של צלף באדם שלא נראה חמוש ועומד מאחורי גדר המערכת ברצועת עזה. ברקע הסרטון נשמעים שני צעירים, ככל הנראה חיילים, כשהם מתכוננים לירי, חוגגים אותו ומקללים את האנשים שבאו להעניק טיפול לאדם שנורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully