וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן לכאן: הדמיון המצמרר בין פורמט חדש של קשת לזה של ארמוזה

10.4.2018 / 17:02

קשת חשפה השבוע בפסטיבל מיפ את שעשועון האותיות the search, ואולם וואלה ברנז'ה נזכרה כי כבר צפתה בפורמט דומה, לפני כמה שנים, תחת השם catch - שאף זכה בפרס בתחרות בשנת 2013. האם היוצרים מתכוונים לפעול בנושא?

קשת פורמט. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הראש בקאן, הרגליים ברמת החייל. הפורמט הנוכחי של קשת במיפ/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

פסטיבל הטלוויזיה מיפ TV נמשך בקאן, ואתו הסכסוכים התוך-תעשייתיים בואכה רמת החייל. אחת ההפתעות שהביאה השנה קשת לפסטיבל מיפ הייתה פורמט חדש בשם the search - מדובר בשעשועון תחרותי המתקיים על לוח אותיות, ואשר מיועד לשיווק והפצה בינלאומיים. על פניו, הפורמט מזכיר מאוד פורמט אחר בשם catch שנוצר לפני מספר שנים. catch מתקיים גם הוא על לוח אותיות. לא ברור האם כאן נגמרים קווי הדמיון בין הפורמטים, שכן התכנית של קשת עדיין לא עלתה לאוויר.

את הפורמט יצרו בזמנו איתי הרמן (ה"צ'ייסר" מהשעשועון "המרדף" בכאן 11) ועודד קרמר, בשיתוף עם דרסט הפקות וארמוזה פורמטס. הפורמט אף זכה בתחרות הפיצ'ינג בפסטיבל מיפ של שנת 2013.

בהקשר זה, לוואלה ברנז'ה נודע כי יוצרי הפורמט המקורי פנו לקשת בנושא, ואולם נטען בפניהם כי לא מדובר בפורמט דומה כלל. בשלב הזה, ככל הנראה, מעדיפים בחברה להמתין שהתכנית תעלה לאוויר כדי לגבש החלטה סופית בנושא.

הפורמט של ארמוזה בשנת 2013

כזכור, גם כנגד פורמט "כוכב נולד" של הזכיינית נטען בזמנו שהוא העתקה של "אמריקן איידול" והעניין הסתיים בפשרה בבית המשפט. מנגד, יש לציין כי מאוחר יותר "כוכב נולד" הפכה לבסוף ל"הכוכב הבא", ואף נמכרה למספר מדינות ברחבי העולם. גם ABC האמריקאית שידרה עונה של הריאליטי בשנת 2014.

טרם התקבלה תגובה מקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully