וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונעבור לפקה פקה פקה פרסומות

11.4.2018 / 10:40

לאחר שפימפו לצופי "הצינור" לאורך כל השידור כי יעבירו את הביצוע לייב של נטע ברזילי לאירוויזיון, מהמופע בכיכר רבין, בחרו בערוץ עשר לעבור לפרסומות - ועוררו את זעמם של הצופים: "אצל גיא לרר זה בחיים לא היה קורה"

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. דייב שחר
ברזילי מופיעה, אמש/דייב שחר

אל תתעסקו עם מעריצי האירוויזיון: צופי ערוץ עשר זועמים על מערכת "הצינור", לאחר שאמש הובטח להם שידור חי של ההופעה של נטע ברזילי לשיר שייצג את ישראל באירוויזיון, כחלק ממופע שנערך בתל אביב - אך למרות ההבטחות, בערוץ בחרו לקטוע את ההופעה לטובת פרסומות.

כאמור, מתחילת התוכנית הבטיח מגיש "הצינור" טל ברמן להעביר בשידור חי ומיוחד את ההופעה של ברזילי מכיכר רבין - כאשר היא מבצעת בפעם הראשונה בלייב את השיר של ישראל לאירוויזיון. לאורך כל התכנית ברמן יצר בילד אפ אצל הצופים כשאמר, "הישארו איתנו", "הנה זה קורה" ואף עבר לכתב שנמצא בכיכר ודיווח על האירוע.

ברזילי עלתה לבסוף לבמה בעיכוב קל, הודתה לכולם והשידור הוחזר לברמן שאמר: "סליחה, בגלל עיכובים לא נוכל להראות את הביצוע", כשברקע שמעו את הצליל הראשון של השיר. בסוף הפרסומות, כאשר השידור של התכנית חזר - לא נאמרה לצופים מילה של התנצלות או סופק הסבר על מה שאירע. או אז החל מבול של תגובות זועמות בעמוד הפייסבוק של "הצינור".

התגובות קוראות להחרמת התכנית, למעבר ל"חי בלילה" בערוץ 12 ואף נטען בחלקן כי גיא לרר, מגיש "הצינור" לשעבר וכיום מגיש "הצנרת" המתחרה ברשת, לא היה מאפשר כזה דבר. כך למשל, נכתב: "תגידו, אתם נורמליים? לצאת לפרסומות במקום להראות את נטע ברזילי? אצל גיא לרר זה בחיים לא היה קורה. איבדתם אותי כצופה"; "להחרים את הצינור עם טל ברמן!"; "תעבירו לערוץ 12 לחי בלילה, יראו עכשיו את השידור. יחי ההבדל הקטן!" ; "לא ברור מדוע לא לשדר את השיר שלנו שמייצג אותנו באירוויזיון? פרסומות יותר חשוב?".

עוד נכתב: "המנחה הוכיח שאין התאמה לטקסט שהוא מדבר לתחושותיו. 'אני מודה שנטע ברזילי גרמה לי לראות את התחרות השנה'. קצת כסף ופרסומות אז בוא נשכח מהאמירות שגרמו לי לצפות בצינור"; "חייבת לדעת האם זה הגיוני שאני צופה בתכנית ומחכה ומצפה לשידור החי של נטע ברזילי ואיך שהיא מתחילה אתם יוצאים לפרסומות? ממש נראה לי מוגזם אחרי שכל השידור דברתם על זה ובסוף לא מראים?! ביזיון".

בתגובות אחרות נכתב: "ברצינות? למה בזבזתי את הזמן שלי על לראות את התוכנית הזאת? יוצאים לפרסומות בדבר היחידי שעניין בתוכנית! בושה!"; "איזה תרגיל מסריח עשיתם עם נטע הבטחתם להראות והוצאתם לפרסומות בושה";" תגידו, החלקתם לגמרי על השכל ששמתם פרסומות בתחילת ההופעה של נטע ברזילי? יש יותר אטום מזה? מי מקבל החלטה כזאת? הזויים".

מערוץ עשר נמסר בתגובה: "נטע ברזילי הייתה אמורה לעלות לשידור עד השעה 22:30 ובהתאם לכך הצינור נערך לשידור השיר. היות וביצוע השיר נדחה בחצי שעה והתוכנית הייתה צריכה לצאת לברייק פרסומות לא שידרנו את ביצוע השיר. אנחנו מתנצלים בפני צופינו ובתוכנית הבאה של הצינור ביום חמישי נשדר את הופעתה המצוינת של נטע ואנחנו מאחלים לה בהצלחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully