וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אסף גורדון

וואלה ברנז'ה

12.4.2018 / 12:07

האחריות שלו מתפרשת מניהול תקציב הערוץ ועד הפקת התוכן "שחייב להיות איכותי, מצחיק וחדשני". ולמי המפיק הראשי של 'ערוץ טדי' מבית 'טדי הפקות' של פרטנר טי.וי מפרגן?

אסף גורדון. ראובן קסטרו
אסף גורדון/ראובן קסטרו

גיל: 39

מה בעצם אני עושה: האחריות שלי מתפרשת מניהול תקציב הערוץ ועד הפקת התוכן שחייב להיות איכותי, מצחיק וחדשני. מדובר בהרבה כסף והערך שלך כמפיק נמדד באיך אתה מוציא מקסימום מהתוכן עם הכסף שיש. זה דורש ידע וניסיון בכל שלבי ההפקה - החל מקריאת התסריט ועד העריכה. בדינמיקה הנוכחית של הערוץ אנחנו נפגשים עם יוצרים, מפתחים רעיונות משותפים, ואחרי שמגבשים תסריטים ותקציב ניגשים להפקה עצמה - ליהוק, גיוס צוות, בניית תכנית צילומים, חוזים, סגירות של ציוד, לוקיישנים, ספקים, ובעיקר הבנה לעומק של הפרויקט כי לכל הפקה יש את האופי שלה - יש סדרות שמצולמות כמו דרמה עם לוקיישנים מתחלפים, הרבה שחקנים, מוסיקה מקורית וסצנות מורכבות, ויש הפקות פשוטות יותר שמצולמות באולפן על רקע גרין סקרין.

תפקידים קודמים: בעשור האחרון הפקתי בעיקר סדרות דרמה גדולות: שתי עונות של 'תא גורדין', 'אופוריה', 'o boy', 'אמא ואבא'ז', 'עניין של זמן', 'שוברי גלים', 'איש חשוב מאוד', 'מיגל' ועוד. רוב ההפקות היו תחת המטרייה של טדי הפקות, חברת הפקות טלוויזיה מובילה בישראל.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: נעמה, חברה של אחותי הגדולה, שלפני המון שנים עבדה ב'קשת'. חזרתי מטיול במזרח עם שיער ארוך וצמיד בקרסול והיא הכניסה אותי כעוזר הפקה בסדרה 'פרנקו וספקטור'. משם התגלגלתי הלאה בתעשייה.

מה אוכל לצהריים: סלט בריאותי שנחתך מדי יום במשרדי טדי.

איפה אתה עוד 5 שנים: מפיק ראשי של 'ערוץ טדי' שנקנה ע"י נטפליקס ומשודר ב 157 מדינות בעולם. במקביל עובד על פרויקטים משלי.

פרגן למתחרים: אוהב כל מיני דברים כמו גב האומה, ארץ נהדרת, האחיות המוצלחות שלי וטלוויזיה מהעתיד - תוכניות קומיות שפשוט מצוינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully