וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: שלמה פילבר פוטר ממשרד התקשורת

12.4.2018 / 12:42

במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים, נקבע כי פילבר, המשמש כעד מדינה בתיק 4000, יהיה זכאי לתשלום מענק חד פעמי של 2 חודשי הסתגלות, ולפיצוי פיטורים

ND פרשת בזק: בהוראת בית המשפט - המעורבים נשלחו למעצרי בית. מערכת וואלה! NEWS
ND פרשת בזק: בהוראת בית המשפט - המעורבים נשלחו למעצרי בית/מערכת וואלה! NEWS

נציבות שירות המדינה הודיעה היום (חמישי) למנכ"ל משרד התקשורת המושעה, שלמה פילבר, על סיום כהונתו. פילבר משמש כעד מדינה בתיק 4000, העוסק בהטבות שהעניק רה"מ נתניהו לבזק תמורת סיקור אוהד באתר וואלה! NEWS. במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים, נקבע כי פילבר יהיה זכאי לתשלום מענק חד פעמי של 2 חודשי הסתגלות, ולפיצוי פיטורים.

עוד לפני שחתם על הסכם עד מדינה, בינואר האריכה הנציבות את השעיית פילבר עד לסוף חודש מרץ. בעת השעייתו הוא היה זכאי לקבל מחצית משכרו, שעמד על כ-40 אלף שקל בחודש. יש לציין כי לא נערך לו שימוע פיטורים. פילבר החזיק בתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת גם בתקופת השעייתו במשך כ-10 חודשים. העובדה שלא מונה מנכ"ל קבוע במקומו מנע מהמשרד להתנהל באופן תקין.

על פי דיווח ב"כלכליסט", פילבר מתכנן לחזור ולשמש כיועץ אסטרטגי ועסקי בניהול קמפיינים לקראת הבחירות ברשויות המקומיות שיתקיימו בנובמבר הקרוב. מי שמונה לממלא מקום מנכ"ל משרד התקשורת בחודשים האחרונים הוא מימון שמילה. על פי הערכות, כעת יוכל שר התקשורת, איוב קרא, לקדם את מינויו של תא"ל נתי כהן, קצין הקשר הראשי הפורש, לתפקיד המנכ"ל הקבוע של משרד התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully