וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חשד להתנהגות בלתי הולמת: מנכ"ל ענקית הפרסום WPP מתפטר

וואלה ברנז'ה

15.4.2018 / 11:00

מרטין סורל, ששימש כמנכ"ל WPP במשך כ-33 שנה, הודיע על התפטרותו בעקבות חשדות נגדו להתנהלות לא הולמת וניצול לרעה של נכסי החברה. מי שימלא את תפקידו באופן זמני הוא יו"ר החברה רוברטו קוארטה

מרטין סורל. AP
מרטין סורל/AP

ענקית הפרסום WPP הודיעה אמש על התפטרותו של מרטין סורל, ששימש כמנכ"ל החברה במשך כ-33 שנה. סורל מתפטר בעקבות חשדות נגדו להתנהלות לא הולמת וניצול לרעה של נכסי החברה. לפי ההודעה, סורל (73) יתפטר באופן מיידי מ-WPP. מי שימלא את תפקידו באופן זמני הוא יו"ר החברה רוברטו קוארטה, עד למינוי מנכ"ל חדש.

מארק ריד, שעמד בראש סוכנות הפרסום וונדרמן, השייכת ל-WPP, ואנדרו סקוט, מנהל הפיתוח העסקי של WPP, ישמשו כסמנכ"לי התפעול של החברה. ההתפטרות של סורל מגיעה כחודש לאחר ש-WPP הודיעה לראשונה על החקירה נגדו. החברה הבהירה כי החקירה שלו הסתיימה, וסכומי הכסף שבהם מדובר אינם משמעותיים. יש לציין כי סורל מכחיש את ההאשמות נגדו.

בזכות ניהולו של סורל, WPP הפכה תוך שלושה עשורים מחברה לייצור סלי קניות לסוכנות הפרסום הגדולה בעולם. הביצועים הטובים של החברה הובילו לכך שחבילת השכר של סורל ב-5 השנים האחרונות מוערכת בכ-285 מיליון דולר. אך לאחר לחץ מצד בעלי המניות - הוחלט להגביל את שכרו ל-28 מיליון דולר בשנת 2017. יש לציין כי מניות WPP איבדו בשנה האחרונה שליש מערכן.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully