וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה דיין תקבל תואר דוקטור לשם כבוד מאת"א

15.4.2018 / 12:04

לאחר שקיבלה לאחרונה פרס על מפעל חיים בטקס פרסי הטלוויזיה, העיתונאית אילנה דיין תקבל מאוניברסיטת תל אביב תואר דוקטור לשם כבוד, "לאות הוקרה על תרומתה המשמעותית לשיח האזרחי והדמוקרטי בישראל כעיתונאית חוקרת"

אילנה דיין מקבלת פרס למפעל חיים בטקס פרסי הטלוויזיה 2018. מגד גוזני
אילנה דיין מקבלת פרס למפעל חיים בטקס פרסי הטלוויזיה 2018/מגד גוזני

אוניברסיטת תל אביב בחרה להעניק לעיתונאית אילנה דיין תואר דוקטור לשם כבוד. באוניברסיטה מסבירים כי "התואר מוענק לדיין לאות הוקרה על תרומתה המשמעותית לשיח האזרחי והדמוקרטי בישראל, כעיתונאית חוקרת, מרצה למשפטים ואושיית תקשורת, הזוכה לכבוד ולהערכה".

עוד אומרים באוניברסיטת תל אביב כי דיין זוכה בתואר בזכות "חשיפות נועזות שקראו תיגר על המוסכמות, ופתחו זוויות ראייה חדשות על הפוליטיקה, החברה והתרבות בישראל; על נחישותה הבלתי נלאית להביא מידע מדויק לציבור; על תרומתה להעלאת מגוון נושאים חשובים אל סדר היום הציבורי; ועל מחויבותה לטיפוח דורות חדשים של משפטנים ואינטלקטואלים לאורך עשרות שנים".

הטקס יתקיים בתחילת חודש מאי באולם סמולארש. דיין קיבלה בטקס פרסי הטלוויזיה שנערך בחודש שעבר פרס על מפעל חיים. לצד דיין יקבלו תארים מאוניברסיטת תל אביב גם נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג; מייסד אליבבא, ג'ק מא; ד"ר דמיטרי ב' זימין; ד"ר לואיס אלברטו לאקאיה דה הררה; פרופ' לזלו לובש; פרופ' קנוט אורבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully