וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 8 שנים ברשת: סמנכ"ל התוכן ארז בן הרוש פורש

16.4.2018 / 12:20

פרישה דרמטית בערוץ 13: סמנכ"ל התוכן עוזב את רשת כעבור 8 שנים. בערוץ מבהירים כי בן הרוש ימשיך להוביל בחודשים הקרובים את "האח הגדול". עדיין לא ברור מי יחליף אותו בתפקיד

ארז בן הרוש. יחצ,
ארז בן הרוש/יחצ

פרישה דרמטית ברשת: ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכן של הערוץ, פורש מתפקידו לאחר 8 שנים ברשת. ברשת מבהירים כי בן הרוש ימשיך להוביל בחודשים הקרובים את "האח הגדול" שצפויה לעלות בקרוב לאוויר. עדיין לא ברור מי יחליף אותו בתפקיד.

בן הרוש הצטרף לרשת לאחר שנים ששימש כבמאי וכיוצר של פרויקטים כמו "אחד העם 101", "אחד העם 1", "שוטטות", "אקזיט". בעבר שימש כמנהל הפיתוח של ערוץ 10 ומנהל ערוץ ניקולודיון. לפני כ-8 שנים מונה לתפקיד מנהל תכניות הפריים של רשת ולאחר כשנה וחצי הפך לסמנכ"ל התוכן במקומו של אילן דה פריס שפרש. הוא היה אחראי בין היתר על "משחקי השף", "הרמון", "המדרשה", "נבסו" ועוד. ופיקח על פורמטים בינלאומיים המשודרים ברשת כמו "דה ווייס", "המירוץ למיליון" ועוד.

אבי צבי, מנכ"ל רשת, מסר: "אני מודה לארז על התקופה שהייתה ועל התקופה שעוד תהיה. ארז בנה והצעיד את מחלקת התוכן של רשת להישגים חסרי תקדים - החל מתקופות קשות יותר עבור החברה ועד להצלחות גדולות ובעיקרן המעבר לערוץ 13 עם שבוע שידורים מלא. ארז הוא איש טלוויזיה בנשמתו . עברנו יחד דרך ארוכה ומוצלחת ונותר לי רק לאחל לו , בשמי, בשם ההנהלה ובשם הדירקטוריון של "רשת" הרבה הצלחה בעתיד".

בן הרוש מסר: "אני רוצה להודות למנכ"ל אבי צבי על ההזדמנות הגדולה שניתנה לנהל את התוכן ב"רשת" בשנים האחרונות ,להקמת תשתית תוכן עם הברנדים הגדולים בעולם ולייצר טלוויזיה ברמה בינלאומית ,עם הטאלנטים המובילים בישראל. אני רוצה להודות לצוות התוכן וההפקה המוכשר שהקיף אותי, על ההישגים ואלה שעוד יבואו, תודה לדירקטוריון להנהלה והעובדים ברשת על המסירות ולאחל בהצלחה רבה לערוץ 13 שהוא חלק ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully