וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע סגירתה הצפויה של החינוכית: קישקשתא התארח בבית הנשיא

וואלה ברנז'ה

16.4.2018 / 15:04

בצל הסגירה הצפויה בקיץ של הטלוויזיה החינוכית, נשיא המדינה התראיין לקישקשתא לקראת יום העצמאות ה-70 למדינה. הבובה של החינוכית התארחה לאחרונה בבית הנשיא, כחלק מספיישל שישודר השבוע בערוץ 23. צפו

יח"צ - חד פעמי

בצל הסגירה הצפויה בקיץ של הטלוויזיה החינוכית, נשיא המדינה התראיין לקראת יום העצמאות לקישקשתא. הבובה של קישקשתא התארחה בבית הנשיא, כחלק מתכנית חדשה ליום העצמאות שתעלה בחינוכית 23. מדובר בספיישל של 5 תכניות בהן יראיין קישקשתא שורה של אישי ציבור ובהם: שופטת העליון, אסתר חיות; יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין; ושר החינוך, נפתלי בנט. הריאיונות ישודרו בערוץ 23 ביום העצמאות, לאורך היום כולו.

ריבלין אומר לקישקשתא כי "יום הולדת 70 לישראל זה דבר חשוב מאד אבל גם לפגוש אותך זה דבר חשוב מאד. אתה נמצא היום במדינת ישראל כאחד הסמלים היותר חשובים של המדינה שלנו...למרות שמישהו חשב שהוא צוחק כשהוא אומר 'קישקשתא' אבל כל הקשקושים שלך הם דברים כל כך חכמים וכל כך נכונים". קישקשתא מציין כי הוא מתרגש מכיוון שזו הפעם הראשונה שבה הוא זוכה לפגוש את "האיש החשוב במדינה". ריבלין גילה במהלך הריאיון כי הוא נוהג לצפות בקישקשתא בצוותא עם ילדיו ונכדיו - "גם כאשר נדמה שאתה אומר דברים שהם קשקושים - רואים שאתה קראת, למדת וידעת".

בהמשך הריאיון סיפר הנשיא על שגרת יומו ומדוע חשוב לו לקרוא עיתונים ולשמוע חדשות כבר בבוקר כחלק מהיערכותו להמשך יומו. לסיום הנשיא מאחל לעם ישראל לקראת יום העצמאות: "שנמשיך ונעשה מה שעשינו עד היום -בנינו מדינה, תעשייה, בתי ספר. כשאני הייתי ילד קטן היו סה"כ 200 אלף יהודים בארץ הזאת, היום אנחנו למעלה מ - 6 מיליון. לא הייתה תעשייה, חקלאות. כל מה שאני רוצה זה שישראל תמשיך להיות מדינה כל כך יפה, מעניינת, שמחה, גם כאשר יש רגעים עצובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully