וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית הבאה של ערוץ 20: פייט לפינס וסגל

17.4.2018 / 11:11

מחזקים את הליד-אין: בימים אלו בוחנים בערוץ 20 אפשרות להעביר את התוכנית של אמיר איבגי לשעה 19:00, במקביל לתוכניתו של אודי סגל ברשת ולתוכנית חיסכון וגיא פינס בקשת. על פי המידע שהגיע לידי וואלה ברנז'ה, אין כוונה לבטל את "היום הזה"

אמיר איבגי, מגיש היום הזה בערוץ 20. נדב כהן יונתן,
אמיר איבגי, מגיש היום הזה בערוץ 20/נדב כהן יונתן

בימים אלו בוחנים בערוץ 20 אפשרות להעביר את התוכנית של אמיר איבגי לשעה 19:00, במקביל לתוכניתו של אודי סגל בערוץ 13 ולתוכנית חיסכון וגיא פינס בערוץ 12. על פי המידע שהגיע לידי וואלה ברנז'ה, אין כוונה לבטל את התוכנית "היום הזה" אותה הגיש עד כה איבגי, אלא למצוא מגיש אחר למהדורת הלילה.

כזכור, בערוץ, אשר השיק לאחרונה מהדורת חדשות, טרם שיבצו תוכנית לפני המהדורה ומאז עלתה מהדורת "חדשות 20" לאוויר שידרו לפניה את שעשועון הריאליטי "סלפי ירושלים" ואת סדרת הדוקו-ריאליטי "יהודי עולמי" בשידורים חוזרים.

אופציה נוספת שנבחנת היא להעביר את פורמט "היום הזה" לשעה 19:00 וכך התוכנית תשמור על שמה. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה כי אין בכוונת הערוץ לבטל את רצועת השעה 23:00 ואם "היום הזה" תשובץ בשעות הערב המוקדמות, תשובץ במקומה מהדורת לילה תחת שם, מגיש ופורמט אחר. הגורם הוסיף: "בערוץ מאמינים מאד באיבגי ובקהל הצופים הנאמן שצבר בשנה האחרונה. המחשבה היא שאיבגי בשעה מוקדמת יותר יניב רייטינג גבוה יותר וייתן "ליד" טוב למהדורה".

בערוץ 20 סירבו לאשר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully