וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של הקרן החדשה להשמצות: קמפיין שמדגיש הפעילות החברתית

וואלה ברנז'ה

22.4.2018 / 12:25

לאחר שהושמצה על ידי רה"מ נתניהו בכל הזדמנות, הקרן החדשה משיקה סדרת רשת "בשביל ישראל" ואתר אינטרנט חדש בעל שם זהה, שיציג סדרת מפות אינטראקטיביות בעקבות המאבקים שעיצבו את החברה הישראלית

הקרן החדשה סדרת רשת. צילום מסך,
הקרן החדשה סדרת רשת/צילום מסך

לרגל חגיגות ה-70 לעצמאות ישראל, הקרן החדשה משיקה סדרת רשת בשם "בשביל ישראל". בקרן מסבירים כי הסדרה החדשה מציגה את האנשים מאחורי המאבקים שעיצבו את החברה הישראלית. בנוסף לסדרה, הקרן תשיק אתר בשם "בשביל ישראל", שיציג סדרת מפות אינטראקטיביות בעקבות המאבקים, אומרים בקרן. חברת ההפקה "אלנבי" יצרה את הפרויקט.

עוד אומרים בקרן כי הסדרה החדשה תציג את סיפורים של האנשים העומדים מאחורי המאבקים: ד"ר שני פאלוך והמאבק למען שחרור העגונות, אבינוף פרומר והמאבק למען זכויות חולים, קלרה יונה והמאבק למען קידום מזרחיים, המאבק של מוחמד אבו-היגה למען הכרה בעין חוד ומרסי בוביס והמאבק לסיום הכיבוש.

הקמפיין החדש של הקרן אמור להוות תשובה למתקפות הבלתי פוסקות של רה"מ בנימין נתניהו, שמרבה לתקוף ולהאשים את הקרן במקרים שונים. לאחרונה נתניהו אף הודיע כי יפעל להקים ועדת חקירה פרלמנטרית שתחקור את פעילות הקרן החדשה, כשהוא טוען כי היא זו שגרמה לממשלת רואנדה לסגת מההסכם לגירוש מבקשי המקלט מישראל. לדבריו, הקרן "מסכנת את ביטחונה ועתידה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully