וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרו לחגיגות ה-71: הגרסה הנועזת של "מחוברים" נמכרה ל-Channel 4

22.4.2018 / 14:41

ערוץ השידור הבריטי היוקרתי רכש לשידור את הפורמט הישראלי המקורי Sex Tape, שפותח על ידי ארמוזה פורמטס. מדובר בפורמט בו 3 זוגות מתעדים את חיי המין שלהם בוידאו במשך שבוע. בקרוב בישראל?

סקס טייפ. יחצ,
סקס טייפ/יחצ

ערוץ השידור הבריטי Channel 4 רכש לשידור את הפורמט הישראלי המקורי Sex Tape. הפורמט פותח על ידי ארמוזה פורמטס והסקסולוגית שלי ורוד, שהציגה אותו בתחרות הפורמטים של ארמוזה Formagination - בשנה שעברה. העסקה בוצעה בימים האחרונים בפסטיבל הטלוויזיה מיפ, שננעל בשבוע שעבר בקאן.

הגרסה הבריטית תופק על ידי STV Productions, חברת הפקה בריטית המפיקה דרמות, שעשועונים, סרטי תעודה, תכניות אקטואליה, ועוד. התכנית כבר זכתה לסיקור בצרפת ואף נרכשה להפקה בין היתר בדרום אפריקה ובבלגיה.

מדובר בפורמט בו 3 זוגות מתעדים את חיי המין שלהם בוידאו במשך שבוע, כולל הרגעים האינטימיים ביותר - בחדר המיטות ומחוצה לו. בארמוזה מגדירים את הפורמט כגרסה הנועזת של "מחוברים". בפרק הזוגות נפגשים ביחד עם מטפל מיני, וחושפים את הצילומים הלא מצונזרים בפני הזוגות האחרים.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר: "אני שמח וגאה שפורמט מסקרן ופורץ דרך כמו Sex Tape מוצא את דרכו לאחד מגופי השידור החשובים בעולם, Channel 4 הבריטי. זוהי דוגמה מובהקת ליכולות של יוצרים ישראליים לספר סיפור ייחודי, שונה ומרתק, בסביבה טלוויזיונית רווייה שראתה כמעט הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully