וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי צה"ל: אביה גל תנהל את מחלקת הדיגיטל של התחנה

23.4.2018 / 16:18

גל, בוגרת גלי צה"ל, תמונה לתפקיד מנהלת מחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל וגלגלצ. גל החלה את שירותה הצבאי בתחנה הצבאית בשנת 2013. היא שימשה כעורכת תכניות ומפתחת תוכן

אביה גל. יעקב צים,
אביה גל/יעקב צים

אביה גל (23) בוגרת גלי צה"ל, תמונה לתפקיד מנהלת מחלקת הדיגיטל של גלי צה"ל וגלגלצ. גל החלה את שירותה הצבאי בגלי צה"ל בשנת 2013. היא שימשה כעורכת תכניות ומפתחת תוכן. זכורות התכניות "משפחה גרעינית", שהייתה בין מקימיה, תכניות הומור ובידור בהן "דודו ארז ואבי אטינגר", "רדיואקטיבי", וכן מיזם "אלה האחים שלי" להנצחת חללי צה"ל, שזיכה אותה בפרס מפקד גלי-צה"ל.

בהמשך דרכה בתחנה שימשה גל ככתבת בכירה בדסק התרבות, ועם שחרורה מצה"ל החלה לעבוד כאזרחית עובדת צה"ל במחלקת התכניות, והשתלבה במערך המגישים של התחנה. גל, מרבה להגיש תכניות בידור ותרבות, וכן לפתח תכניות ופרויקטים מיוחדים. במקביל, הייתה לעורכת שידורי החוץ בתחנה וכן עורכת התכנית "מדינה בדרך" בהגשת הדר מרקס בגלגלצ, תכנית הרדיו המואזנת בישראל. כיום נמנית גל עם מגישי מגזין התרבות היומי "בילוי היום".

מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ: "אביה מביאה עמה לתפקיד יכולות ניהול מצוינות, וניסיון רב בהפקת נושאי תוכן מגוונים ומעשירים. אני משוכנע שאביה תצעיד את עולמות הדיגיטל והמדיה החברתית להישגים רבים נוספים, שימשיכו את דרכן של גלי צה"ל וגלגלצ כתחנות המובילות במדינה. רק ברבעון האחרון, כלל תכניות גלי-צה"ל והפודקאסטים שעלו להאזנה חוזרת זכו ל334,808 האזנות. מינויה של אביה גל, משלב בתוכו שני עקרונות יסוד של מינוי חיילות וחיילים ועובדים צעירים מהתחנה לתפקידים מובילים בתחנה, ומינוי נשים לתפקידי מפתח".

אביה גל: "הדיגיטל הוא העתיד של גלי צה"ל. אני נרגשת ומודה למפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ, על ההזדמנות להביא את התכנים המצוינים של התחנה אל המסכים ואל הרשתות החברתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully