וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה לראשת מערכת חדשות וואלה! NEWS עובר ל"יוניק"

וואלה ברנז'ה

26.4.2018 / 15:35

המשנה לראשת מערכת החדשות של וואלה! NEWS אבנר בורוכוב עוזב את האתר אחרי 7 שנים ועובר למשרד יחסי הציבור "יוניק" של נסים דואק, שם בין היתר ינהל את ההסברה של מפלגת מרצ, אחת מלקוחות המשרד

אבנר בורוכוב. יחצ,
גילוי נאות: התמונה צולמה בחתונתו של עורך המדור/יחצ

המשנה לראשת מערכת החדשות של וואלה! NEWS אבנר בורוכוב עוזב את האתר. בורוכוב, בן 29, שימש ב-7 השנים האחרונות בכל תפקידי העריכה במערכת החדשות. תחילה כמבזקן, בהמשך עורך בכיר, ראש דסק החדשות, מנהל דסק החדשות ומשנה לראש המערכת, ובחודשים האחרונים כממלא מקום ראשת מערכת החדשות מיכל קליין.

בורוכוב עובר למשרד יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי "יוניק" של נסים דואק, שם בין היתר ינהל את ההסברה של מפלגת מרצ, אחת מלקוחות המשרד.

עורך וואלה! NEWS אבירם אלעד מסר: "בשבע השנים האחרונות החל ממבזקן ועד סגן ראש מערכת החדשות, היה אבנר אחד מעמודי התווך של וואלה ניוז. בכישרונו הרב, יחסי האנוש המעולים וההבנה העיתונאית העמוקה, היה שותף מרכזי להתפתחות של וואלה ניוז כמערכת חדשות עצמאית והישגית. אני מאחל לאבנר את כל ההצלחה שבעולם ומקווה שיום אחד עוד ישוב לחיק עולם העיתונות שכמהה לאנשים חכמים ואיכותיים כמוהו".

בורוכוב מסר: "אני גאה על 7 שנים מאתגרות במערכת החדשות של וואלה, שהייתה עבורי בית ספר נהדר לעיתונות ולהישגיות שלא באות על חשבון אנושיות. תודה לעורך הראשי, אבירם אלעד, שהכניס אותי למערכת אי שם באוקטובר 2011 ולימד אותי איך עושים חדשות; לראש מערכת החדשות, מיכל קליין, שזכיתי לעבוד לצדה מיומי הראשון ולראות מקרוב כיצד נבנית ומתפתחת מערכת חדשות מובילה ומשפיעה בישראל, שלא מגיבה לסדר היום אלא שואפת לקבוע ולעצב אותו. תודה גם למנהליי לאורך השנים, לחברים בדסק החדשות, לכתבים ולמפיקים. אני שמח להצטרף לניסים דואק ולאנשים הטובים של יוניק, ונרגש לקראת האתגרים הגדולים שעומדים בפתח".

קבוצת התקשורת יוניק שהוקמה לפני 15 שנה על ידי נסים דואק, כוללת שני מותגים נוספים לצד זרוע יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי: Ballz, סוכנות פרסום ודיגיטל ו-D-Day חברת ניהול משברים. כחלק מהתרחבות החברה גם מונו השנה שני מנכ"לים משותפים רן אהרן ואירית נחמני. החברה מטפלת בקרוב ל-100 לקוחות מהמגזר העסקי והציבורי ביניהם חברת הביטוח AIG, חברת שפיר הנדסה, דלתא גליל, מאזדה, ליימן שליסל, מרכז הירידים, דייסון, מכללת אפקה, קרן פרמירה, שירות התעסוקה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully