וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: נתי כהן מונה למנכ"ל משרד התקשורת

29.4.2018 / 13:10

לאחר שהסדירו את סיום כהונתו של פילבר, הממשלה אישרה את מינויו של נתי כהן לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת. לפני מספר שבועות הודיעה נציבות שירות המדינה לפילבר על פיטוריו, כאשר מי שמשמש בחודשים האחרונים כממלא מקום בתפקיד הוא מימון שמילה

משבר החוק הצרפתי- השר קרא אמר בפתח ישיבת הממשלה כי נתניהו ביקש להעביר את החוק "בהסכמת כל ראשי הקואליציה". רוני כנפו
שר התקשורת איוב קרא/רוני כנפו

לאחר שהסדירו את סיום כהונתו של המנכ"ל הקודם שלמה פילבר, הממשלה אישרה היום בישיבתה השבועית את מינויו של תא"ל נתנאל (נתי) כהן לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת.

לפני מספר שבועות הודיעה נציבות שירות המדינה למנכ"ל משרד התקשורת המושעה, שלמה פילבר, על סיום כהונתו. פילבר משמש כעד מדינה בתיק 4000, העוסק בהטבות שהעניק רה"מ נתניהו לבזק תמורת סיקור אוהד באתר וואלה! NEWS. פילבר החזיק בתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת גם בתקופת השעייתו במשך כ-10 חודשים. העובדה שלא מונה מנכ"ל קבוע במקומו מנע מהמשרד להתנהל באופן תקין. מי שמילא את התפקיד בפועל הוא מימון שמילה.

כהן (50) מכהן משנת 2015 כקצין קשר ראשי וראש מטה אגף התקשוב וההגנה בסב"ר (סייבר). במהלך כהונתו הוביל את הטמעת תפיסת הלוחמה הרשתית ליחידות צה"ל, קידם את תוכנית "צהל רשתי" שעיקרה מעבר תשתיות התקשוב של צה"ל דרומה. הוא נחשב למומחה בתחום ניהול מרחב האלקטרומגנטי (ספקטרום).

שר התקשורת, איוב קרא, מסר לאחר אישור המינוי: "הנני סמוך ובטוח כי נתי יוביל ויקדם בשיתוף עם הדרג המקצועי של המשרד את הנושאים החשובים העומדים לפתחו. משרד התקשורת חולש על אחד התחומים המאתגרים והמתפתחים בכלכלה המודרנית עם השפעה חשובה וישירה על המשק והצרכן הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully