וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו עדכן את וייס ויוכפז בנאומו על איראן

30.4.2018 / 17:41

לוואלה ברנז'ה נודע כי לפני שהוציא את ההודעה, התקשר ראש הממשלה למנכ"לי חברות החדשות ו-10 ובאקט חריג עדכן אותם בנאומו הצפוי הערב על איראן. אל מנהל החדשות בתאגיד, ברוך שי - נתניהו לא התקשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי וייס וגולן יוכפז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצעד חריג, ראש הממשלה נתניהו התקשר אישית הערב למנכ"ל החדשות אבי וייס ולמנכ"ל חדשות עשר גולן יוכפז על מנת לעדכן אותם בנאומו הצפוי, וככל הנראה על מנת לבדוק האם ישדרו אותו. הוא עשה זאת טרם הוציאה לשכתו את ההודעה לשאר כלי התקשורת, ואולם לא ברור האם יצר קשר עם מנהלי כלי תקשורת נוספים. אל מנהל החדשות בתאגיד, ברוך שי - נתניהו לא התקשר.

נתניהו, יישא הערב בשמונה הצהרה בקריה בתל אביב בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי ישראל בקשר לתוכנית הגרעין של איראן. מדובר יהיה במצגת בת כמה דקות שתוצג בעיקר בשפה האנגלית, ומיועדת בעיקר לאוזני העולם - לקראת החלטת טראמפ שצפוייה בשבועיים הקרובים בהקשר לנסיגה אפשרית של ארה"ב מהסכם הגרעין עם טהרן.

לקראת ההכרעה של טראמפ בנושא הגרעין יש עניין רב בהדהוד מסריו. ראש הממשלה כינס מוקדם יותר היום את הקבינט בעקבות ההתפתחויות האחרונות. לא ברור האם יש קשר מיידי בין הפעולה המיוחסת לישראל הלילה בסוריה לבין הצהרת נתניהו הערב.

וייס ויוכפז סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully